Veredus Piaffe REVOLUTION vs Piaffe EVO

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Någon som kan hjälpa mig att reda ut skillnaderna på dessa två? Vilken modell kom först? Vilken är "bäst"? Och varför har dom två nästan likadana modeller. När man läser beskrivningarna så låter dom väldigt lika? Eller det är bara jag som inte fattar? :confused:

Sv: Veredus Piaffe REVOLUTION vs Piaffe EVO

Jag kan mycket väl ha fel i detta men jag tror de kom i denna ordningen: evo, evo xflex å sista revo. Jag har själv tittat mkt på xflexen men inte på revo då det inte är ngt under kotan. Jag gillar stödet runt om kotan och genomtrampsskyddet. Tror inte revo har det om man tittar på bilderna...men som sagt, mycket tveksam då jag bara hållt i evo och evo xflex.

Sv: Veredus Piaffe REVOLUTION vs Piaffe EVO

Anledningen till att jag frågar är att jag har köpt revo runt om och jag verkligen älskar dessa skydden!! Jag har också fattat det precis som du att revo skulle vara nyast men tycker att det är lite konstigt att dom i så fall har gjort dom kortare. Men det finns säkert någon bra anledning till det med. Hur som helst är det ialla fall superskydd som är värda varenda krona!

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: Breen
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka