• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 1 750
Sv: Veredus

Undrar när dom ska fixa iordning sin sida med priser osv. Deras Börjesliknande sida är inte mkt att hänga i granen just nu. :p :crazy:

Jag stör mig såååååååå :p
Det står att man ska ringa ÅF för prisinfo :smirk:

Yes det gör de, men jag vill ju veta pris och vart jag kan köpa dem :p
Iofs kan jag be affären här hemma, men det kommer ta några veckor, jag vill ju beställa dem idag :p

Eller hur? Alltså VAD har dom gjort med den. Man orkar inte gå in där längre. Kan vi inte skicka en protestlista mot deras hemska nya look?

Min kompis köpte schabraket på GBG Horse Show! Det kostade 499 eller så var det 599, tror det var 499 ...

Inte mer? Jag trodde de kostade typ 1500 :o
Får ringa och tjata på affären här hemma sen :D

fälttävlansnörd skrev:
Eller hur? Alltså VAD har dom gjort med den. Man orkar inte gå in där längre. Kan vi inte skicka en protestlista mot deras hemska nya look?

Jag är på, och mamma och pappa med ;)
Jag hatar verkligen deras hemsida :cool:

Tror hela setet kostar runt 1000, två av mina kompisar har det.

Inte schabraket väl? Iaf inte enligt Eqls hemsida. (företaget alltså)

Liknande trådar

Utrustning Har en häst med grova ben där Veredus strl M är för tighta, men är rädd att L blir för höga. Är det någon som har mått på Carbon Gel?
Svar
0
· Visningar
96
Senast: feel
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18