Verkar som om reglerna inte följs

Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Jaha men kommer det nicket nu så kommer åtminsonde jag att tro det är du eller Jane som fixat dubbelnick :angel: :D
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Vi kan ha det som kollektivnick :idea:. Så när du skriver "Jehova är mandalaki" kan jag rätt sanningsenligt svara att du har fel ;)
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Jaaa, det blir bra, ingen kommer ju att veta att det är vi. Vad skall vi ha som lösenord?
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Vänta här nu!

Who_said_Jehova är ett nick. Who_threw_that_stone? är ett annat. Lösen till båda är She_Did!_She_did!_HE_did!.

/Jane
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

:rofl:

Crucifiction_? är ett också. För att inte tala om Peoples_Front_Of_Judea. Där är lösenordet The_Judean_People's_Front! :D
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Nä pajkastare tyckte jag var bra. Är det du och jag samt Jane på det, eller skall vi inviga fler i att?
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Vi skulle kunna välja att tolka reglerna om att inte diskutera enskilda och små företag bokstavligt. Detta skulle innebära att:

Vi kan skippa flertalet diskussioner som rör politik (politiker är personer även de)
Vi kan inte diskutera diverse tävlingsresultat, att Zlatan gjorde ett mål blir ett tabubelagt ämne.
Vi kan inte diskutera Dokusåpor och mycket av det som händer på TV.
Att diskutera artiklar om ridning, forskningsrapporter och andra offentliga dokument skulle även de vara tabu.

Huvudreglen är att man inte ska diskutera mindre företag och enskilda, men praxis är att vi gör undantag för att diskutera offentliga personer såsom idrottsmän, politiker eller eller åsikter som personer framför i artiklar i dags- eller fackpressen och även nyheter såsom dömda brottslingar och dopingavstängningar. Det fungerar inte något vidare om vi på Buke blundar och låtsas som om omvärlden inte existerar. Går det för långt och diskussionerna inte är passande då tas inläggen bort med motivationen att de bryter mot reglern. Gamlen, de flesta som surfar på Buke inser att det inte går att skriva regler som täcker alla möjliga situationer, om inte annat så för att ingen skulle orka läsa igenom dem och att de förmodligen aldrig skulle bli klara, nya situationer som inte täcks fullständigt kommer att kräva ständig utökning.

Gamlen, kan du inte möjligen överväga att acceptera att reglerna på forumet liksom t.ex sveriges rikes lag är en grund och ett ramverk. Sedan tillämpar man reglerna och på så vis skapar praxis som mer i detalj avgör vad som är tillåtet?
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Glöm pajkastare! Jag vill heta Biggus_Dickus! Givetvis med lösen Incontinenta_Ham.

/Jane
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

....apart from the sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh water system and public health, what have the Moderators ever done for us?

Brought peace?

/Jane
 
Sv: Verkar som om reglerna inte följs

Verkar som vi får ha ett annat användarnamn och defenitivt ett nytt lösenord. Som Mandalaki sa, vi får också se hur många som hänger på och vill vara med på nicket. :angel: Men vi måste ju även bestämma vem som skall använda sig av det vilka dagar osv. Sedan att vi kan ha det endast för att kasta pajjer på alla andra, det är det ju ingen som behöver veta. Kan bli såååå kul det här. :p
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har rapporterat ett antal inlägg som faller under ej acceptabla inlägg. Jag förstår att @Gunnar et moderatorer har häcken full just...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 541
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 066
Senast: IngelaH
·
Dressyr Jag har tillsammans med moderatorn på utrustning kommit fram till att nedanstående kommer att gälla utrustningstrådar även här inne på...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp