Vet någon något om selar från.......

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Liiza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 888
L

Liiza

...sadelmakare Oscar Wearn i Eksjö?? Tror han gjorde selar förr. Att jag undrar beror på att jag har en loksele till ponny som jag använder då och då. Den är äldre men i riktigt bra skick. En dag kom en "gammal" bonde till stallet när jag hade selat, direkt när han såg selen så sa han
-Den selen är väl från Oscar Wearn?
Då hade jag ingen aning men vid lite koll så är det stämplat Oscar Wearn,Eksjö på den. Så jag är bara nyfiken på om någon vet något om honom eller selarna, var de vanliga förr etc etc? :confused:

Sv: Vet någon något om selar från.......

Tackar!:) Det var roligt att veta, han har alltså gjort några selar.....

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 362
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 387
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 201
Senast: mars
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka