Vet någon om de finns att få tag på?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare solenbakommolnet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 647
S

solenbakommolnet

För ett tag sedan sålde H**ks ett fleecetäcke som var rött och hade "svansfläta". Nu hittar jag inget fleecetäcke hos H**ks som jag gillar. Tycker de har lite dåligt av den varan:crazy:

Vet någon om dessa röda (fanns även i någon annan färg) med "flätan" går att få tag på?

Hoppas ni vet vad jag menar:cool:

Sv: Vet någon om de finns att få tag på?

Hej! Jag vet inte om det finns kvar,:idea: men Granngårdensålde likadana, ursnygga. Men som sagt jag vet inte om de har dem kvar, kan tänka mig att de gått åt som smör i solen.

Sv: Vet någon om de finns att få tag på?

Ska du ha en ÄKTA fläta, som är originalet så brukar den ligga på 400-600 kr i pris, då snackar vi svansflätan och inte med täcket.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: Asko
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka