Vet ni vad;)

Sv: Vet ni vad;)

kl

ca 19:50 ikväll blev det en pojke.. :)
Allt har gått bra men har ej pratat med henne utan med pappan :) Får höra mer senare när de kommer över till BB, de va fortfarande kvar på förlossningen..

Kommer få en bild med så lägger in den här då ja fått den :)

Oj, har missat den här tråden helt!

Grattis MaRomer och sambo till den lilla pojken! :bump::banana:

kl

ca 19:50 ikväll blev det en pojke.. :)
Allt har gått bra men har ej pratat med henne utan med pappan :) Får höra mer senare när de kommer över till BB, de va fortfarande kvar på förlossningen..

Kommer få en bild med så lägger in den här då ja fått den :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så mysigt!

Stort Grattis Maromer och pappa till pojken!! :love:
Så underbart härligt!! :bump:

Vilken söting!:laugh::bump:

Sen är jag djupt imponerad av den snabba uppdateringen med bild!
Är det den snabbaste i Buke-historien??

fick bild av pappan på mobilen som ja skickade in på datorn, men förhoppningsvis kommer det fler imon om de orkar med besök, annars en annan dag :)

Bollen: Japp halva släkten finns här :) ;)

här kommer några fler bilder på killen..
han är 51 cm lång o väger ca 3600 gr...

lite suddiga bilder men ville ej ta med blixt då ja ville ha med hans fina ögon :)

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 699
Senast: julgrisen
·
R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 115
Senast: Hedinn
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 485
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 192
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka