Vet ni vad;)

Sv: Vet ni vad;)

Tack syster för uppdateringen!

Kopierar in en text jag lagt i en annan tråd:

Lille John kom 19.50 igår kväll. Vattnet gick på "riktigt" vid 10.00. Vid 19.15 fick jag börja krysta. Akepunktur, lustgas och varmvatten. Ska inte ljuga, det gjorde ont;) Men det var det värt. Sprack endel och blir kvar på BB tills på lördag(tror vi)

Vikt: 3640 gr
Länd: 51 cm

Bilder:http://www.pixbox.se/alb_show_id1061592_page0.html

Massa hår har vår ängel=)

Tack för alla grattis!

tänkte inte på att lägga upp den länken hehe;) tack! För övrigt börjar han "vakna" nu så vi ställer in oss på en vaken natt hehe.

Tack alla igen!

tänkte inte på att lägga upp den länken hehe;) tack! För övrigt börjar han "vakna" nu så vi ställer in oss på en vaken natt hehe.

Tack alla igen!

heheh :) Men hoppas det blir en bra natt med underverket :) Saknar han redan :) man längtar ju inte mer efter sin egna bebis när man fick se honom.. hoppas vi ses snart igen.. pratade med tias o vi sa att du får välja om vi ska köpa en sån go filt (med silkeskant) till John eller om du vill ha presentkort ngnstans.. du får välja sj :) bara säg vilket sen :)

Hälsa lillen o Micke :laugh:

Så är man hemma från BB. Åkte hem igår em. SKönt att vara hemma! Nu ska vi bara lära känna varandra och bara gosa. Underbart är det att vara mamma och han sover mest mellan måltiderna;) När han väl kom på att man måste suga på bröstet för att få mat;)

På sönd kommer de hem från BB för att göra PKU testet. förlossningsberättelse kommer en annan dag!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 699
Senast: julgrisen
·
R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 115
Senast: Hedinn
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 485
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 192
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka