veterinärbesiktning

fiaskurken

Trådstartare
Om jag lagt tråden fel så ber jag om ursäkt... Vad ligger en veterinärbesiktning på för kostnad? Ungefärlig? tack...

1300:- har jag för mig vi betalade.. sen gjorde vi också spattröntgen.. tror det blev strax över 2000:- totalt :) men ring närmaste vet. å fråga, det kanske skiljer jättemycket på olika ställen...

2792,50:- fast då blev han även vaccad, tandraspad och blodvärdena kollades. Detta var på Hbg djursjukhus.

Liknande trådar

Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
769
Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en... 2
Svar
32
· Visningar
776
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 666
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II