vettig ide

Sv: vettig ide

kl

Jag har förståelse för varför butiker gör så. Det är helt sanslöst hur folk resonerar när de exempelvis går och provar parfymer, får sminkråd eller testar kameror i butiker, för att sedan går hem och beställer på nätet. "För det är så mycket dyrare i butik", jo jag tackar ja..

Däremot vet jag inte om jag tycker att det är en så bra affärsidé...
 
Sv: vettig ide

kl

Då hade jag aldrig handlat i den butiken, eftersom nästan samtliga av mina mindre inköp är impulsköp, jag hittar helt enkelt ingenting jag vill ha om jag går in för att köpa nåt :p
 
Sv: vettig ide

kl

Jag har förståelse för varför butiker gör så. Det är helt sanslöst hur folk resonerar när de exempelvis går och provar parfymer, får sminkråd eller testar kameror i butiker, för att sedan går hem och beställer på nätet. "För det är så mycket dyrare i butik", jo jag tackar ja..

Däremot vet jag inte om jag tycker att det är en så bra affärsidé...

Jo tack, tell me about it. Gärna att de kommer tillbaka med grejen de köpt på nätet från USA sen också, och surar över kontakten eller något.
 
Sv: vettig ide

Fast vettigt är det väl inte riktigt helt? När jag letar t.ex. presenter åt någon och inte har någon aning om vad människan egentligen vill ha samt att man inte direkt får något svar så går jag in i butiker och kollar och köper det jag finner är något för personen. Jag vill ju inte bli av med pengar medan jag kollar.
 
Sv: vettig ide

Jag skulle aldrig mer satta min fot i den butiken av ren princip. Vill de inte att jag gar runt och tittar behover de inte heller ha mina pengar. Det har hant att jag tittat i butiker och aven om jag hittat det jag vill ha har de inte ett komplett sett, ratt farg, eller ratt storlek. Da gar jag hem och bestaller pa internet. Finns det jag vill ha och jag anser att priset ar rimligt koper jag dar och da.
Visst finns det de som inte respecterar butiker men om jag straffas for vad andra gjor finns det battre stallen att handla pa.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Har fått ett GoGiftpresentkort som jag skulle vilja använda på Zalando, men jag hittar bara hur man köper/löser in deras presentkort...
Svar
5
· Visningar
342
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: niardasp
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
850
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 182
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp