Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag går väldigt sakta pch det syns ingen orsak till det. Min rygg är i dåligt skick och jag är stel. Det är omöjligt att gå fort.

Ja alltså jag förstår att alla inte kan (eller vill) gå med lite tempo. Därför la jag till orsak, ville inte att någon skulle ta illa upp. När jag skrev inlägget tänkte jag framförallt på en del av mina vänner som går långsamt. Folk på stan vet jag ju inget om.

Ja alltså jag förstår att alla inte kan (eller vill) gå med lite tempo. Därför la jag till orsak, ville inte att någon skulle ta illa upp. När jag skrev inlägget tänkte jag framförallt på en del av mina vänner som går långsamt. Folk på stan vet jag ju inget om.

Jag är tvärt om - jag retar mig på när folk går jättefort om vi är i sällskap.
Vissa människor är helt jävla omöjliga att gå med - de hetsar på som dårar och jag med mina taxben får nästan springa och blir konstant både anfådd och svettig.

Stör mig på min korta stubin och på sambon som får den att brinna av så gott som varje kväll! ”Allt” retar mig, till 75% är det nog sömnbrist och trötthet pga bebis men jag orkar inte bli såhär arg! Vad gör man? :banghead:

Jag stör mig på folk som går långsamt (utan en god anledning är väl bäst att tillägga). Liksom heja heja, lite tempo tack.
Jag stör mig på de som går långsamt - och flera stycken i bredd - på IKEA. Det är illa nog att man måste gå flera kilometer om man ska in och köpa, säg, en visp, men att dessutom behöva gå i snigelfart bakom helgflanörerna - det är RIKTIGT illa :D!!

Jag stör ihjäl mig på folk som "kan bättre" än den yrkesgrupp de kritiserar!?

"Nä, men du, såhär skor man bättre till en utbildad HOVSLAGARE?!
Fast nej, den operationsmetoden använder man inte längre ju, till en fucking kirurg!
Fast nu vet jag att man inte gör så, för jag gick en kurs en gång i pedagogik, till en lärare som jobbat hur länge som helst!!"

Blir tokig! :meh:

(Jag tycker absolut att man kan ifrågasätta beslut inom sjukvården tex, men när människor går in och säger till hur utbildad personal, som kan sitt jobb, ska göra!)

Jag stör ihjäl mig på folk som "kan bättre" än den yrkesgrupp de kritiserar!?

"Nä, men du, såhär skor man bättre till en utbildad HOVSLAGARE?!
Fast nej, den operationsmetoden använder man inte längre ju, till en fucking kirurg!
Fast nu vet jag att man inte gör så, för jag gick en kurs en gång i pedagogik, till en lärare som jobbat hur länge som helst!!"

Blir tokig! :meh:

(Jag tycker absolut att man kan ifrågasätta beslut inom sjukvården tex, men när människor går in och säger till hur utbildad personal, som kan sitt jobb, ska göra!)

Jag är geolog och har fått det förklarat för mig flera gånger att så fungerar det minsann inte och nej, det är för otroligt så det kan inte stämma! :meh:

Gemensamma nämnaren? Det har bara varit män som gjort så :grin:

Stör mig som helvete på att dropparna i ögonen man får vid ögonlysning sitter tamefan i hela jävla dan. :banghead::banghead::banghead:. Hopplöst att vara ljuskänslig.

Fortsätter störa mig på hus :angel:

Just målningen på detta hus, som jag vet att hen inte målade klart för hen nådde inte högre O_o :laugh:
Hört talas om stege :idea:

AQKAAAACEEtodHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTljNjRlOTQ5NjA2ZWUwODA4ZWU0MmU5LmpwZw

Jag stör mej på att marängbottnarna man köper alltid är halvt som halvt krossade

En stör jag mej på positiva och klämkäcka människor :yuck: gå å dö med er

Jag stör mig oerhört på att Marabou gjort en 150 g-version av den klassiska mjölkchokladen och schweizernöten, som ser ut som en 200 g fast kort. Lika ful som den korta buss @julgrisen uppmärksammat oss på i någon av de första stör-trådarna.
Och jag hittar inte ens bild på den, så nu stör jag mig även på att jag inte fotade den jag höll i på Dollarstore tidigare idag.

Jag stör mig oerhört på att Marabou gjort en 150 g-version av den klassiska mjölkchokladen och schweizernöten, som ser ut som en 200 g fast kort. Lika ful som den korta buss @julgrisen uppmärksammat oss på i någon av de första stör-trådarna.
Och jag hittar inte ens bild på den, så nu stör jag mig även på att jag inte fotade den jag höll i på Dollarstore tidigare idag.

Det här låter verkligen som nåt jag måste kolla upp! Det är idiotiskt när det inte finns bilder, jag börjar tro att jag hittat på den där jävla bussen bara för att den inte verkar finnas på bild.

Åh jag har saker som stör mig:

• Bukefalister som inte diskuterar utan bara postar länkar. Okej att man kan lägga in en länk nån gång ibland men vissa har verkligen som diskussionsteknik att slänga in en jädra länk till nån annan som sagt nåt. Gärna flera i samma tråd också.
  • Att folk tror att man kan polisanmäla allt. ALLT ska Polisen reda ut, gärna som "en markering" mot personen. Senast såg jag på Facebook hur en tjej skulle polisanmäla ett företag för sexuellt ofredande då de skickat ett reklam-SMS för en sex/dejtingsida. När nån frågade vad polisen förväntades göra åt det svarade hon "om jag polisanmäler kommer de ju bli tvungna att spåra avsändaren". Ja för så funkar det :up:.
  • Vuxna människor som tar noll ansvar i grupparbeten.
Färdiggnällt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 226
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 112
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 428
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 969
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka