Stör mig sjukt mycket på att det gnälldes som fan på att min lägenhet var SÅ skitig att det faktiskt inte går längre, städfirma måste städa den! Den var stökig ja.. och iom att jag bor "i stallet" så drar man ju in smuts men det är ju oundvikligt och det spelar ingen roll hur ofta jag städar för det tar 5 sekunder innan det är halm och hö överallt igen. Nåja, sagt och gjort, hen anlitar städare. Kommer tillbaka från semestern kl 11 på kvällen och inte fan är det renare än efter min städning. Hade det inte varit så att ALLT låg i hög på mina bord och på min säng (!!....Skitkul att behöva rensa den första man gör när man kommer hem, och skitig var den också iom att saker som stått på golvet nu låg i min säng) så hade jag inte kunnat se att nån hade varit här. Känner mest för att påpeka det men jag vet att det inte kommer leda till nåt gott så får hålla käften. Kan inte låta bli att vara orimligt frustrerad över det här dock. Hade jag haft råd att bo nån annanstans så hade jag flyttat på två röda.
Bryr sig din hyresvärd om hur smutsigt du har hemma?