Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig också på vädret.
HUR :devil:-LA MYCKET KAN DET REGNA EGENTLIGEN? Grödorna ruttnar på fälten och bönderna kan inte skörda för de fastnar med sina maskiner. Vårskörden är i fara. Jag är så trött på detta sabla regn! :rage:

Stör mig också på min mammas och syster. Vi firar alltid lillejul hos mamma. Äter gubbröra och Janssons. Påminner idag om mjölkfritt för mig och ena barnet pga allergi och jag ammar (på natten).
Syrran: "Men han är nästan ett, ammar du fortfarande? Det är ju nästan tre veckor dit du kanske hinner sluta innan dess"
Jag: "Det spelar ju ingen roll för han måste ändå äta mjölkfritt även om jag slutar?"
"Han kanske kan äta nåt annat? Det blir jobbigt för mamma"
"Det finns jättebra alternativ att använda istället som vi gör här hemma"
Mamma: "jag gör egen till dig jag vill inte ha sånt i min mat, jag älskar creme fraiche och grädde"

:banghead::banghead::banghead:

Ibland blir jag så trött. Jag hade inte begärt att alla skulle äta mjölkfritt, jag ville bara ha det alternativet eftersom mitt barn är allergiskt. De behöver uppenbarligen inte komma hit och äta heller eftersom vi lagar all mat med dessa mjölkfria alternativ som tydligen är "usch och blä".

Jag stör mig som fan på människor som hittar på och ljuger "den hingsten ger burkiga avkommor, jag har sett massor på bild och film" . Sen när jag ber idioten visa bilder och filmer så vägrar hon av respekt för ägarna, i själva verket så finns inga såna bilder att visa. Hingsten har de högst bedömda fölen inom sin ras 2016 och 2017, 2015 var det bara ett föl näst bäst. . Dessutom så gällde frågan inte ens hingsten själv utan en godkänd son till hingsten i fråga.. Människan har varken sett hingst eller några avkommor IRL. Jag har sett minst hälften av de svenska avkommorna IRL

De behöver uppenbarligen inte komma hit och äta heller eftersom vi lagar all mat med dessa mjölkfria alternativ som tydligen är "usch och blä".

Det är bara en vanesak efter nån vecka är det ingen skillnad på smaken. Förutom mjölken då som är lite sötare än vanlig mellanmjölk.

HUR :devil:-LA MYCKET KAN DET REGNA EGENTLIGEN? Grödorna ruttnar på fälten och bönderna kan inte skörda för de fastnar med sina maskiner. Vårskörden är i fara. Jag är så trött på detta sabla regn! :rage:

Stör mig också på min mammas och syster. Vi firar alltid lillejul hos mamma. Äter gubbröra och Janssons. Påminner idag om mjölkfritt för mig och ena barnet pga allergi och jag ammar (på natten).
Syrran: "Men han är nästan ett, ammar du fortfarande? Det är ju nästan tre veckor dit du kanske hinner sluta innan dess"
Jag: "Det spelar ju ingen roll för han måste ändå äta mjölkfritt även om jag slutar?"
Mamma: "jag gör egen till dig jag vill inte ha sånt i min mat, jag älskar creme fraiche och grädde"

Ibland blir jag så trött. Jag hade inte begärt att alla skulle äta mjölkfritt, jag ville bara ha det alternativet eftersom mitt barn är allergiskt. De behöver uppenbarligen inte komma hit och äta heller eftersom vi lagar all mat med dessa mjölkfria alternativ som tydligen är "usch och blä".

Men skit i att fira jul där. Så satans respektlöst rent ut sagt.

Usch vad tråkig inställning från dem :down:

Stör mig på att min sambo säger att hon förstår mig osv när vi pratar, sen tycker hon att vi har pratat klart och allt är bra. Jag har inte alls samma känsla :(

Stör mig på att min hjärna spinner iväg och skapar fruktansvärda scenarion och bara hittar på fler och fler hemska saker som kan hända med Lilleman nu när jag ska börja jobba igen. Hur släpper man taget :cry:
Ibland går det bra, känns helt okej och andra dagar (som igår) känns det som himlen rasat ner...

Men skit i att fira jul där. Så satans respektlöst rent ut sagt.
Tyvärr är jag van. Syrran får snart en egen liten så hon får lov upptäcka hur enkelt det är med smått. Och mamma blir sån här när hon mår dåligt, just nu över sin situation på jobbet som hon inte verkar kunna göra något åt och letar nytt. Ingen ursäkt, men hon är inte så här egentligen.
Usch vad tråkig inställning från dem :down:
Mycket.

Stör mig på att min sambo säger att hon förstår mig osv när vi pratar, sen tycker hon att vi har pratat klart och allt är bra. Jag har inte alls samma känsla :(

Stör mig på att min hjärna spinner iväg och skapar fruktansvärda scenarion och bara hittar på fler och fler hemska saker som kan hända med Lilleman nu när jag ska börja jobba igen. Hur släpper man taget :cry:
Ibland går det bra, känns helt okej och andra dagar (som igår) känns det som himlen rasat ner...

Jag hade fruktansvärda ångestkänslor hela första veckan på jobbet förra gången. Sambon skickade lite bilder då och då och det underlättade lite.

Jag stör mig på att min platta är för gammal för att kunna installera alla appar jag vill ha :(
Så måste köpa ny trots att den gamla fungerar.
Nu är den strax 6 år gammal så inte senaste tekniken i den men ändå :meh:

Jag stör mig på annonsen med bantningstipset från 1930. Har anmält den över 10 gånger nu, men den kommer tillbaka hela tiden :(

Var glad för det. Det är sjukt störande att den kommer tillbaka varenda gång jag läser trådar på datorn.

Jag ser mest reklam från butiker jag nyligen handlat ifrån. Men är tacksam jag slipper se reklam om vikt. Det skulle störa mig mer än reklam om barnkläder helt klart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 248
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 188
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 942
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 038
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka