Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
På när det inte görs skillnad på England och Storbritannien. Särskilt av folk som faktiskt bor i landet.

Oooch det här är förmodligen ett tecken på att jag bott där jag bor för länge :angel:

Jag har en fd kollega som är skotte. Nu är ju jag rätt väluppfostrad men jag vet att hade jag velat göra honom riktigt grinig skulle jag ha kallat honom för engelsman :angel: :D

Stör mig på att autofyll inte fungerar. Har krånglat med det flera ggr och så vitt jag vet gjort som man ska men ändå funkar det inte!!!!!!! :banghead:

Stör mig på att min autocorrect på telefonen går bananas sen förra uppdateringen. Förut ändrade den till rimliga ord, nu hittar den på vad f-n som helst känns det som.
Måste kolla igenom vad jag skrivit både en och två gånger.

Skulle skicka en drös paket. Bokar frakt, skriver ut fraktsedlar, tejpar på och åker för att lämna in. Men går det att skicka då? Näääää! För då har några siffror under streckkoden fallit bort, på vartenda paket! :arghh::banghead::rage::turd:

Stör mig på att min autocorrect på telefonen går bananas sen förra uppdateringen. Förut ändrade den till rimliga ord, nu hittar den på vad f-n som helst känns det som.
Måste kolla igenom vad jag skrivit både en och två gånger.
Det gör min med så när jag använder den och skriver inlägg här kan det stå vad tok som helst som att tanten stod för dödandet istället för eldandet :rofl:

stör mg på at tmin uppdragskoordinator på jobbet bestämmer att vi ska göra saker med eleverna och sedan förutsätter att vi ska göra just det. Utan att organisera eller hjälpa till.

Idag skulle vi äta pepparkakor och dricka julmust efter sista rasten på eftermiddagen. Frågade vad vi mer skulle göra. Man äter inte pepparkakor i en hel timme. Lös det ni bara sa hen. Jag har inte tid.

Men för i helskotta - beordra inte sådant som vi andra ska genomföra utan delta elelr att ens tänka på utförandet. :banghead:
Slutade med att vi spelade julmusik och dukade ett bord med julmust, muggar och pepparkakor. Sedan släppte vi hem eleverna efter 30 minuter.
Ingen av oss som jobbar är speciellt pyssliga eller myspsiga. Men koordinatorn är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 242
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 181
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 749
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 035
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Svensk Politik 4
  • Att lämna i smyg

Hund, Katt, Andra Djur