Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 362
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser en alternativ tolkning: flamin' gos. Hur man porträtterar flammande gos är däremot en gåta. Eller är det så enkelt att det är mjukiskläder med flames?

Min gos (dvs särbon) är flaming lite då och då, svetsloppor :cautious: Eller så sker det en olycka med smält bly, då hängde huden från hans underarmar som fransar på en jacka... :yuck: :crazy:

WAHOOOOO!!!! Pratade med kliniken och alla Nikitas värden är bra! :banana: :bow: :bump: ingen infektion, ingen UVI eller njurproblematik. Gud vad jag är lättad. Det enda som var, var att hon hade förhöjda glukosvärden men det kan tydligen bero på stress, och det var Nikita igår när hon undersöktes. Ska prata behandlande vet på måndag när han kommer tillbaka. Vilken otrolig lättnad. Mardrömmar om akut njursvikt har gnagt. Men hon har helt enkelt 'höstpäls.' Nu ska hon få lite speciell olja som rekommenderas av en uppfödare i maten. Sedan väger hon 3.3 så hon får gärna gå ner några gram. :heart
Så skönt!
Den som jag la upp bild på ett par sidor bak (och som även är min avatar) behöver gå ner 2 kg. Och det är minsann lättare sagt än gjort!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
520
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 193
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 90 91 92
Svar
1 836
· Visningar
94 756
Senast: Lilla
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka