Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 350
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker att jag påpekar saker i tid och otid, och trycker på knappen mest hela tiden (när den är inom räckhåll :cautious:). Men nu börjar mitt tålamod ta slut
Jag hade nog haft knappen intryckt som standard, kanske är det vad alla andra gör och därmed hamnar du långt ned på listan? :cautious:

Som sagt, behöver du något så hör av dig. Jag kan säkert smuggla in en julflamingo eller massa klistermärken :D

Har städat ur två garderober och fick ihop 3 säckar med gamla kläder och upptäckte att det läcker under tvättstället uppe . Verkar ha gjort så ett tag . Får riva upp mattan och kolla. Men först ringa rörkrökaren i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
513
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 188
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 86 87 88
Svar
1 741
· Visningar
88 870
Senast: Tarnin
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka