Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
I fredags vred jag till nedre delen av ryggen och har i helgen försökt ta det lugnt för att det inte skulle blomma ut i ischias. Men idag känner jag att ansträngningarna var förgäves :arghh:

Glömde handla på apotea igår så gjorde det idag direkt jag stigit upp. En vara fanns inte i lager men bör få allt inom fem dagar. Skulle köpa 15 Nasoferm men fick bara 10 st. :meh:
Kollar en dokumentär om drogsmuggling och funderar på att ta en dusch.

Fick ett ryck och gjorde mannagrynsgröt. Underbart tillsammans med hemgjorda äppelmoset, lite grädde blandat med mjölk.
Sen hade tidigare gjort nån variant på hummus och tog det på brödet som först stektes i solrosolja med tomater och lite oelek.

Jag är proppmätt!

Jag skulle handla jacka när jag var där för en månad sedan, men eftersom dottern blev sjuk så blev det besöker inte riktigt som jag tänkt. Får ge mig ut i butik istället.
Hööks har 20 % på jackor nu :) Jag har en lila crw vinterjacka jag köpte för många herrans år sedan, får fortfarande komplimanger av folk att dom tycker den är så fin :rofl: Varm och skön är den också :)

Äntligen fått bokat tid för synundersökning, fanns tid idag. Har under ett par månaders tid haft konstant ibland blixtrande, lamslagande huvudvärk,, ser ofta suddigt, ont i ögongloberna, fläckar i synfältet.... Känns som att synundersökning och glasögon/terminalglasögon kan vara en bra start....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
525
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 95 96 97
Svar
1 936
· Visningar
99 375
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
513
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur