Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 367
Status
Stängd för vidare inlägg.
Roar mig med fönstershopping igen, och kom på att det vore jätteroligt att göra lite figurer i lera. Men eftersom jag varken har tålamod eller lust att beställa själva leran så jag tänkte blanda ihop en trolldeg istället :D .
Det vore roligt med lite säsongsbetonade figurer att stoppa ner i blomkrukorna (på grillspett eller ståltråd), så jag tänker mig höstlöv i allehanda färger, svampar, julbock, tomte och sånt som kommer nu framöver. Sen blir moment nr 2 att måla dom :up:

Nu ar det over.

RIP

Miss Mandy. My best friend and sidekick, my comic relief and partner in crime. I will miss you always.
Drybrucke's Amanda CDX, LP1, BH, CD, TD, HT, CGC

IMG_0568.jpg
:heart:heart

Fast dessa personer skulle verkligen behöva en spark i arslet eller åtminstone få sparken. Hur man kan göra så lite på så lång tid är för mig ofattbart :banghead:
Framförallt så är det frustrerande att komma och behöva städa efter dessa förmodade vuxna normalbegåvade människor :crazy: som inte kan tänka på någonting annat än att framhäva sig själva :rage:

nu borde jag väl kanske egentligen vara i jag stör mig på-tråden :angel:
Sådana låter man bli att täcka upp för o hoppas på att chefen inser hur odugliga dom är.

Sådana låter man bli att täcka upp för o hoppas på att chefen inser hur odugliga dom är.

Ja jag försöker men jag kan inte lämna det i det skicket jag finner det tyvärr :crazy:
Men jag jobbar på det och det är ett par andra kollegor som ser detsamma som jag
Dock så är det lite som att slåss mot väderkvarnar eftersom chefen är en riktig slarvmaja själv :arghh:

Snygg :) vad kostar det att göra en sån där? Om man räknar i material?
oj. PLA från typ clas ohlson runt 50kr eller med PLA-koppar från ett företag som säljer sådant 350 kr. plus att man behöver ett tungsten/karbid munstycke för 70 kr om man har ett metall firmament.

Stannar hemma hela veckan. Ångesten kryper upp så fort jag tänker på jobbet.. hoppas jag får tid till psyk snabbt! Så här kan jag ju inte ha det..

Låter hemskt; nog för min ångest är lindrig nog då jag varken behövt psyk eller medicin (dock KBT med gott resultat, inget som kan hjälpa dig?) så är det ett helvete så det räcker! Håller tummarna för dig att det går fort! :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
528
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 96 97 98
Svar
1 958
· Visningar
101 003
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden