Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt järnvärde har sjunkit. Är inte ett dugg förvånad eftersom jag haft kass aptit pga smärta och dåligt psykiskt mående, och därmed mest levt på frukost (dvs mjölk och någon typ av flingor) och strips. Har märkt av det själv genom minskad ork och blekhet, så det var jag som efterfrågade nytt test. Det var lågt redan vid första proverna, så nu blir det järntabletter för att inte hamna under referensvärdet :yuck:.
Men å andra sidan, kan jag få upp järnet så kanske jag blir piggare och mår bättre i övrigt också, även om det inte tar bort smärtproblematiken.

De kommer inte innanför dessa väggar igen kan jag säga. Svärmor har kastat ut dem också, deras usla kundservice, täckning och allmänna kundbemötande gjorde att hon ledsnade. Enda gången Telia fungerade tillfredsställande var när jag sa upp det fasta abonnemanget efter att pappa dött.

Jag har alltid varit nöjd med Tele2s bemötande, jag har full förståelse för att de inte kan trolla med knäna men de har alltid gjort sitt bästa för att det ska fungera.
Och min erfarenhet är den motsatta. De har varit väldigt hjälpsamma, tillmötesgående och löst de problem jag haft. Internet har också alltid fungerat, utom den gången det blev något generalknas så Internet slogs ut i hela området här.

Täckningen för mobilen vet jag inte så mycket om eftersom mitt mobilabonnemang använder 3 olika nät. Men det är något jag kommer att behöva kolla eftersom vi ska byta växelleverantör på jobbet.

Tittar på det stora hoppet och äter en croissant till frukost.

Irriterad på min chef som bara svarade tack när jag messade och sa att jag är sjuk. Hur svårt är det att säga krya på dig eller något. Bättre än igår iaf när han inte sa något på hela dagen.

Bah... jag tog beslut om sovmorgon idag skickade sms till kollegan. Väntade sen tills det vart ljust och drog in.
Jätteskönt för stunden men nu ligger jag efter.

Mycket störande. Från att ha haft lagom att göra till MASSOR och det ska ta tid allting. Jag vill bara kryssa för så det är klart liksom

Kroppen är fortfarande inte riktigt helt med efter nattens brist på sömn.. Jobbar hemifrån större delen av dagen och knaprar värktabletter och sörplar kaffe.
Är dock lite stolt över mig själv, har två läkarbesök inplanerade nästa vecka OCH jag har äntligen bestämt mig för att försöka ta alla tabletter jag behöver, två av de saker jag tycker är mest obehagliga. Läkare och tabletter :arghh::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 128
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka