Jag är trött, har lätt huvudvärk och är otroligt hormonell. Får jag ligga på soffan och äta pepparkakor hela dagen tack?
Helt klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är trött, har lätt huvudvärk och är otroligt hormonell. Får jag ligga på soffan och äta pepparkakor hela dagen tack?
I hate to say it men jag låter som Björn Ranelid när jag skriver om kultur och lärande. Jag behöver en cigg.
Absolut![]()
Fixar ni mitt jobb då? Måste skapa 21 ordrar för Vinlådan och sortera sängar och lägga in fakturaunderlag. Så, lätt som en plätt!Helt klart*hormoner är ett otyg*
sortera sängar låter lite tungtFixar ni mitt jobb då? Måste skapa 21 ordrar för Vinlådan och sortera sängar och lägga in fakturaunderlag. Så, lätt som en plätt!![]()
Fixar ni mitt jobb då? Måste skapa 21 ordrar för Vinlådan och sortera sängar och lägga in fakturaunderlag. Så, lätt som en plätt!![]()
sortera sängar låter lite tungtSkapa ordrar är jag en jäkel på
![]()
![]()
Nää jag är inte orange.Förlåt men![]()
![]()
![]()
Är du orange också?
Edit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nää jag är inte orange.![]()
De andra delarna har jag lyckats få en bra nivå på men det här går inte. Antingen blir det pratigt eller högtravande. Det är svåååårt
Men sängarna och fakturaunderlagen är ju HÄRSjälvklart, ge mig dina inloggningar bara för mitt nätverk fungerar ju nu![]()
![]()
Det har jag lyckats undvika.Så länge du inte skorrar bara![]()
Men sängarna och fakturaunderlagen är ju HÄR
@Snowball - det är tungt med sängarna. Jag avskyr dem. Tur att det ger bra betalt.
inte detEh, du vet att "shopping" inte är riktigt samma sak som en "logistikorder", va?![]()
![]()
Och min erfarenhet är den motsatta. De har varit väldigt hjälpsamma, tillmötesgående och löst de problem jag haft. Internet har också alltid fungerat, utom den gången det blev något generalknas så Internet slogs ut i hela området här.De kommer inte innanför dessa väggar igen kan jag säga. Svärmor har kastat ut dem också, deras usla kundservice, täckning och allmänna kundbemötande gjorde att hon ledsnade. Enda gången Telia fungerade tillfredsställande var när jag sa upp det fasta abonnemanget efter att pappa dött.
Jag har alltid varit nöjd med Tele2s bemötande, jag har full förståelse för att de inte kan trolla med knäna men de har alltid gjort sitt bästa för att det ska fungera.