R
Reykjavik
Krya på dig!Mår skit, legat och kräkts halva natten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig!Mår skit, legat och kräkts halva natten..
Mår skit, legat och kräkts halva natten..
Hej!
De dagar vi har soppa på menyn så serverar vi, förutom mjukt bröd, även pannkaka eller mannagrynspudding som tillbehör för att göra måltiden mer mättande. Vi har uppfattat att denna kombination är populär hos eleverna.
Vår hemlagade mannagrynspudding serveras några gånger per år men innehåller i princip samma ingredienser som pannkaka dvs spannmål, mjölk och ägg. Proteinet kommer från ägg och mjölk.
Även sylten är hemlagad.
I pastasalladen finns protein i form av bönor och salladsost.
Imorgon kommer Almtunaskolan även att servera Ugnspannkaka som ett fjärde alternativ.
Mår skit, legat och kräkts halva natten..
Jag har världens uppslag på stycket om kultur och lärande på gång och så ska jobbdatorn uppdateras. Jippie![]()
Jag har block och pennor. Men utkastet är ju på datorn.Penna och papper, har ni det på kontoret fortfarande?![]()
PS @Reykjavik, ovanstående är analoga verktyg för ordbehandlingDS
Ana... vadå för något?Penna och papper, har ni det på kontoret fortfarande?![]()
Ser nu framför mig hur @Reykjavik försöker att ordna ett analogt excelarkPenna och papper, har ni det på kontoret fortfarande?![]()