Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var begravningen över och det gick bättre än jag trodde men förkylning bli bara sämre och sämre nu har tanten börjat snora åxo verkar vara något smittsam eländet jag har

Då var begravningen över och det gick bättre än jag trodde men förkylning bli bara sämre och sämre nu har tanten börjat snora åxo verkar vara något smittsam eländet jag har

Begravningar är naturligtvis jobbiga men jag tycker samtidigt att det är skönt att få ta avsked. Det finns en enkelhet och trygghet i att följa traditionerna.

Krya på dig :)

Sitter i bilen utanför stallet och skrattar så jag gråter åt en av hästarna i hagen. Han har fått lite hösilage över sig, som hänger runt örat på honom. Troligen har någon av de andra spillt på honom. Han ser så sjukt rolig ut när han får och försöker nappa tag i det. :laugh:

När man tydligen är så pass "exotisk" att personer kommer och frågar om de kan ta en bild när man sitter och tuggar i sig en måltid :laugh:
Kan hända att jag liknar nån tex känd israelisk dokusåpakändis :confused:

Kom ut i hagen och såg att hästen fyllt hela jäkla svansen med kardborrar. Den var som en enda stor dreadlock :nailbiting: .
Så det var bara att försöka reda ut. Inte det lättaste, med en häst som ville backa upp i knät på mig för att jag skulle klia på insida lår :D (det är hennes favoritkliplats). Det blev en himla massa meter baklänges när jag ville fokusera på svansen. Dagens träning för fröken, helt enkelt.

Nu ska sambon snart ut med sina arbetskompisar = jag kan roa mig med att skära fler dekaler, eller rita upp framtida julkortsdelar :up:

Kom ut i hagen och såg att hästen fyllt hela jäkla svansen med kardborrar. Den var som en enda stor dreadlock :nailbiting: .
Så det var bara att försöka reda ut. Inte det lättaste, med en häst som ville backa upp i knät på mig för att jag skulle klia på insida lår :D (det är hennes favoritkliplats). Det blev en himla massa meter baklänges när jag ville fokusera på svansen. Dagens träning för fröken, helt enkelt.

Nu ska sambon snart ut med sina arbetskompisar = jag kan roa mig med att skära fler dekaler, eller rita upp framtida julkortsdelar :up:
Visst är djuren söta när dom vill testa nya frisyrer på eget bevåg? :crazy:
Ha en mysig pysselkväll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka