Precis som @athena_arabians skrev så är det där en klassiker(Jag är för övrigt snart 31 år ung så kan vi se om det är åldern som felas
)
Jag är 29
Jag vet iaf vem Linus på linjen är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som @athena_arabians skrev så är det där en klassiker(Jag är för övrigt snart 31 år ung så kan vi se om det är åldern som felas
)
Då var begravningen över och det gick bättre än jag trodde men förkylning bli bara sämre och sämre nu har tanten börjat snora åxo verkar vara något smittsam eländet jag har
Ja det har du helt rätt i det känns skönt såhär efteråt har nyss varit till mamma och sett till hennes grav och all blommor och sagt farväl till henne på egen hand och gråtit en stundBegravningar är naturligtvis jobbiga men jag tycker samtidigt att det är skönt att få ta avsked. Det finns en enkelhet och trygghet i att följa traditionerna.
Krya på dig![]()
❤Ja det har du helt rätt i det känns skönt såhär efteråt har nyss varit till mamma och sett till hennes grav och all blommor och sagt farväl till henne på egen hand och gråtit en stund
Ja det har du helt rätt i det känns skönt såhär efteråt har nyss varit till mamma och sett till hennes grav och all blommor och sagt farväl till henne på egen hand och gråtit en stund
Visst är djuren söta när dom vill testa nya frisyrer på eget bevåg?Kom ut i hagen och såg att hästen fyllt hela jäkla svansen med kardborrar. Den var som en enda stor dreadlock.
Så det var bara att försöka reda ut. Inte det lättaste, med en häst som ville backa upp i knät på mig för att jag skulle klia på insida lår(det är hennes favoritkliplats). Det blev en himla massa meter baklänges när jag ville fokusera på svansen. Dagens träning för fröken, helt enkelt.
Nu ska sambon snart ut med sina arbetskompisar = jag kan roa mig med att skära fler dekaler, eller rita upp framtida julkortsdelar![]()
Ja det har du helt rätt i det känns skönt såhär efteråt har nyss varit till mamma och sett till hennes grav och all blommor och sagt farväl till henne på egen hand och gråtit en stund
Min bil gick just sönder
![]()