Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att maken ska komma hem från jobbet någon gång!
Jag är desperat efter "någon som kan styra upp barnen så jag kan sluta bry mig" en stund :p
Mutat dom med ostbågar. Funkade okej ett tag. Tills dom var slut ungefär :rofl:
Men har en påse popcorn med som plan B :D
Sätta på kaffet nu. Han skickade att han strax kör hem. Tjohoo :bump:

Undra om man ska åka till jobbet och kränga över lite däck då jag hade nästan nya hakkapelitta på gamla bilen och den nya var det två som var dålig och två nya . Så man slipper köpa två nya men fälgarna passar inte så det blir att kränga över dom

Nu är mitt testljus tänt.
Dom mörka prickarna är silverglitter, vilket inte ser sådär kornigt ut i verkligheten. Det var en pärs att få texten att se rak ut på ett konformat glas, men det gick till slut (bortse från årtalet, det är en förböjd variant :p ).

mU5dQm4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 624
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet