Då kan det bli stormigt![]()
Nog för vi bor i ett blåshål men det låter värre än vanligt om du får rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kan det bli stormigt![]()
Ska provpärla och se hur det blir!turkos och ametist?
Nog för vi bor i ett blåshål men det låter värre än vanligt om du får rätt![]()
Ofärdig finneAlltså jag har världens knöl/böld i pannan... svullen och röd. Haft det sen igår och idag har jag försökt "klämma" den, tänkte att det kanske är en elak finne eller nått men det lilla jag fick ur var klar vätska... Ser för jävlig ut, en mörkrött märke på ca 1 cm stort, sen röd och svullen med knölar ca 4 cm från till vänster om mitten av pannan och ner mellan ögonbrynenkliar jag det också...
Tja nu är jag ingen väderspågummaförutom att om jag nyser så brukar det börja regna eller snöa, ju fler nysningar desto kraftigare nederbörd
Men jag har upplevt det där ganska häftiga gula ljuset och mycket riktigt så blåste det så pass att det kom ner ett och annat träd några timmar senare![]()
Lär ha en hel hög för det är flera knölar, kan känna fyra fem stycken och så många brukar jag inte haOfärdig finne
Prova våtvarmt omslag![]()
Åh nej! vilken vidrig start på dagenVaknade i morse och trodde det var lördag, lite gramsen att sambon inte väckt mig och sagt till han åkte till båtklubben så tidigt
Kom sen på att det INTE var lördag utan jag var försenad till jobbet![]()
Hoppas du piggar på dig snabbtHar precis sjukanmält mig och ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Att vara sjuk är ju bara så tråkigt.
Insektsbett?Lär ha en hel hög för det är flera knölar, kan känna fyra fem stycken och så många brukar jag inte haMen ja kan ju vara det ändå... Får prova omslag när jag kommer hem. Är ju tur jag inte hunnit gå till frisören än, så luggen kan dölja det värsta
![]()
Lär ha en hel hög för det är flera knölar, kan känna fyra fem stycken och så många brukar jag inte haMen ja kan ju vara det ändå... Får prova omslag när jag kommer hem. Är ju tur jag inte hunnit gå till frisören än, så luggen kan dölja det värsta
![]()
Vet inte? Kanske. Har inte känt nått men jag reagerar vanligtvis rätt kraftigt på myggbett så inte omöjligt. Vad blev du biten av?Insektsbett?
Jag fick ett rejält kliande betti förrgår och det blev nästan som en knöl fast på foten så det syns åtminstone inte
Jag tror det var en mygga, det är så varmt och fuktigt här så jag tror de här kläckts nyaVet inte? Kanske. Har inte känt nått men jag reagerar vanligtvis rätt kraftigt på myggbett så inte omöjligt. Vad blev du biten av?
@athena_arabians tror jag har nått sånt hemma, får prova!
NejLäser på lokaltidningens hemsida och Facebook sida om morgonens åskväder som många verkar tro var början på jordens undergång.
Herregud har inte folk bättre saker för sig!
Tydligen inteLäser på lokaltidningens hemsida och Facebook sida om morgonens åskväder som många verkar tro var början på jordens undergång.
Herregud har inte folk bättre saker för sig!