Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir GALEN på en granne. Och katterna är skitstressade. För han borrar i väggarna heeeeeeela jävla tiden. Igår var det konstant i två timmar, tidigare dagar lite sporadiskt. Nu har han börjat igen.
Vi har betongväggar, så jag antar att han har en kass jävla borr som måste hålla på så länge. En annan idé är att han typ försöker ta ner en vägg genom att borra ner fanskapet. Det skakar i hela vårt golv av det konstanta borrandet och jag kan inte ens höra ljudet i hörlurarna. Är det nu man ska skriva en lapp med texten "Är det du som borrar? Vill du låna en slagborr så du blir klar nån jävla gång?" och stoppa ner i alla brevinkast?

Jag blir GALEN på en granne. Och katterna är skitstressade. För han borrar i väggarna heeeeeeela jävla tiden. Igår var det konstant i två timmar, tidigare dagar lite sporadiskt. Nu har han börjat igen.
Vi har betongväggar, så jag antar att han har en kass jävla borr som måste hålla på så länge. En annan idé är att han typ försöker ta ner en vägg genom att borra ner fanskapet. Det skakar i hela vårt golv av det konstanta borrandet och jag kan inte ens höra ljudet i hörlurarna. Är det nu man ska skriva en lapp med texten "Är det du som borrar? Vill du låna en slagborr så du blir klar nån jävla gång?" och stoppa ner i alla brevinkast?

Fy, låter inget vidare! När jag läser sånt är jag så tacksam att jag inte har några grannar.

Fy, låter inget vidare! När jag läser sånt är jag så tacksam att jag inte har några grannar.
Det är som att bo mitt i en stamrenovering (och nån sån har det inte varit tal om). Jag har nog aldrig längtat iväg till ett hus på landet så mycket i hela mitt liv. Det är ju tur att man har normala spärrar, för tanken på ett knivmord har fladdrat förbi mer än en gång :o.

Kakan från tech support har precis roat sig med att provanvända skrivaren. Hade tillfälligt ställt den på bordet för att jag skulle använda den lite snabbt förut, men orkade inte lyfta undan den igen. Då tyckte hon att den var en utmärkt plats att sitta på, och lyckades trycka på knappar för att testa kopieringsfunktionen :grin:

Har fixat lite med bloggen, druckit kaffe, tagit en dusch... nu försöker jag samla energi för att gå till jobbet... :meh: det var ju VÄLDIGT varmt och skönt under filten i soffan :cautious:

Pinsam tystnad här hemma...
Hantverkaren jobbar på i badrummet och jag + håriga djuren sitter i soffan och myser men det är så tyst :o
Vill inte störa honom men känns som jag sitter och vaktar en tvångsarbetare :p
Varje gång han går ut så skyndar jag mig dit och spanar hur det ser ut :D
Men han kanske föredrar tystnad framför någon som ska stå och prata hål i öronen på en när man jobbar, det gör jag iaf :D

Btw, huset jag nämnde i tråden igår visades som sålt på kvällen. Min högst amatörmässiga gissning är att ingen ville höja budet men att säljaren sa till högstbjudande att höjer du x kronor så får du köpa det. Ska bli spännande att se slutpriset. Tur man inte kan hålla sånt hemligt :D

Hundvakten kom kl 11 (trots att det inte ska vara före 12) och gav hunden en godis och gick. Tog inte ens med honom ut lite snabbt (som igår). Mamma frågade nämligen för ett tag sen varför han inte fick godis och då hade vakten svarat nåt med att det glömdes bort. Så jävla dåligt :( Det innebär alltså att hunden mest troligt fått klara sig med micropromenad på 4 min eller ingen alls medan mamma varit borta i 11 timmar. Hur länge detta pågått vet jag inte. Jag och minstingen tar honom senare så han får komma ut.

Hundvakten kom kl 11 (trots att det inte ska vara före 12) och gav hunden en godis och gick. Tog inte ens med honom ut lite snabbt (som igår). Mamma frågade nämligen för ett tag sen varför han inte fick godis och då hade vakten svarat nåt med att det glömdes bort. Så jävla dåligt :( Det innebär alltså att hunden mest troligt fått klara sig med micropromenad på 4 min eller ingen alls medan mamma varit borta i 11 timmar. Hur länge detta pågått vet jag inte. Jag och minstingen tar honom senare så han får komma ut.
Fy farao vad dåligt! Helt klart läge att kräva tillbaka de pengar som lagts ut, eftersom den köpta tjänsten uppenbarligen inte levererats.

Jäkla pucko! :rage:

Otroligt illa! Har personen blivit informerad om att ni vet om att det fuskas? Vad sa den då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 759
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 128
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 457
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka