Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är trött och fryser. Får man gå och lägga sig före sexåringen?![]()
Ja.Jag är trött och fryser. Får man gå och lägga sig före sexåringen?![]()
Det där såg inte skönt ut alls! Hoppas att det ger med sig fort!Tagit en dusch och därefter ännu en värktablett... Igår kände jag mig som värsta pillerburken när jag skulle sova, 2 g antibiotika (ska ta 1gx3 st men iom att jag plockade ut burken på em blev det bara två igår), 3 g paracetamol och sen 2 sömntabletter hade jag fått i mig under dagen... Nästan samma idag, men har "bara" tagit 2 paracetamol-tabletter.
Ska fortsätta plocka lite här hemma nu.
Om nån är nyfiken på hur mina svullnader ser ut lägger jag dom i spoiler. Har en bild sen i tisdags och en från idag. Dagens ser rätt otäck ut så är man känslig för sår ska man inte kolla.
Från i tisdags
![]()
Dagens...Inte lika röd, men nu har det blivit som sår istället.
![]()
Kan inte hjälpa att jag fnissar hysteriskt varje gång jag ser Lars Hjertner göra reklam för vagifem![]()
Hon kommer Netflixa halva natten dåKan inte h*n lägga sig själv?![]()
Jag får testa! Har föreslagit det tidigare men då blir jag mest kallad för tokmammaJa.
du kan be henne natta dig. Dvs läsa saga, stoppa om och sjunga lite.
(testat - helt ljuvligt)
Kan lova att det inte är särskilt skönt hellerDet där såg inte skönt ut alls! Hoppas att det ger med sig fort!
Min avkomma (då i ungefär dins ålder) fnissade och tog sig an uppgiften med låtsat allvar. Som sagt - det var helt ljuvligt och jag somnade som en stock.Hon kommer Netflixa halva natten då
Jag får testa! Har föreslagit det tidigare men då blir jag mest kallad för tokmamma![]()
Förhoppningsvis håller det på att läka inifrån. Håller tummarna för att det vänder nu i helgenKan lova att det inte är särskilt skönt hellerJa jag hoppas också det, har ju haft det sen i tisdags och det blir bara värre... Ska tyvärr resa bort mån-tis, men har det blivit ännu värre på söndag så får jag försöka ringa på måndag morgon och försöka hinna få tid innan jag reser till sthlm
![]()