Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart kommer jag behöva en tråd som heter Pysseltråden och bara handlar om det :angel:.
Mvh hon som just nu knyter satinbandsrosetter med hjälp av en gaffel :D

Du kan få extraknäcka på mitt jobb. Behöver någon kreativ som kan fixa material till mina yngsta förmågor :p Själv fick jag nog av två timmar av klipp och klistrande i eftermiddags :o

Du kan få extraknäcka på mitt jobb. Behöver någon kreativ som kan fixa material till mina yngsta förmågor :p Själv fick jag nog av två timmar av klipp och klistrande i eftermiddags :o
I wish! Tror dock att det skulle se aningen oprofessionellt ut att halvligga i soffan under pysseltiden ;) . Hade jag kunnat jobba normalt så hade jag nog hellre gjort det på min egen arbetsplats :D .

En hel hög med rosetter av spillbitar som låg bland mina gamla satinbandsrullar är färdigknutna. Nu är jag av med småbitarna, och fick samtidigt material till framtida kort :up:
i0Uy1VA.jpg

Sitter och läser i mina journaler efter senaste neurologbesöket. Vi talade aldrig direkt om mina röntgenplåtar, och jag trodde inte att det var något direkt förändrat. Men det har tillkommit nya plack nu, och gällande föregående MR står det att det såg oförändrat ut, men att det är svårt att avgöra pga. det stora antalet plack... det här borde inte vara nyheter för mig (och jag visste ju att jag hade en rejäl sjukdomsaktivitet från början), men de på sjukhuset har inte haft tillgång till plåtarna förrns nu så det är inte så märkligt. Så nu blir jag lite bekymrad gällande om jag kommer behöva byta behandling framöver, alternativt göra en blodstamcellstransplantation. Nu är det inte aktuellt, men om det fortsätter såhär.

Vidare så var det ändå ganska fin läsning om att neurologen såg en bättre prognos för mig om jag fick rätt hjälp, medicinering (bla. vakenhetshöjande) och stöd så jag slapp göra slut på sista droppen energi varje dag.

I wish! Tror dock att det skulle se aningen oprofessionellt ut att halvligga i soffan under pysseltiden ;) . Hade jag kunnat jobba normalt så hade jag nog hellre gjort det på min egen arbetsplats :D .

Haha :D Med tanke på att jag jobbar i pyjamas (ie sjukhuskläder) som vettekatten hur mycket mindre professionellt det kan bli. Och soffor finns i köket ;)

Haha :D Med tanke på att jag jobbar i pyjamas (ie sjukhuskläder) som vettekatten hur mycket mindre professionellt det kan bli. Och soffor finns i köket ;)
Det gör ju jag också vanligtvis :D. Får man ta med patienten in i köket? ;) Eller snarare be någon annan att hämta in hen där

Sitter och läser i mina journaler efter senaste neurologbesöket. Vi talade aldrig direkt om mina röntgenplåtar, och jag trodde inte att det var något direkt förändrat. Men det har tillkommit nya plack nu, och gällande föregående MR står det att det såg oförändrat ut, men att det är svårt att avgöra pga. det stora antalet plack... det här borde inte vara nyheter för mig (och jag visste ju att jag hade en rejäl sjukdomsaktivitet från början), men de på sjukhuset har inte haft tillgång till plåtarna förrns nu så det är inte så märkligt. Så nu blir jag lite bekymrad gällande om jag kommer behöva byta behandling framöver, alternativt göra en blodstamcellstransplantation. Nu är det inte aktuellt, men om det fortsätter såhär.

Vidare så var det ändå ganska fin läsning om att neurologen såg en bättre prognos för mig om jag fick rätt hjälp, medicinering (bla. vakenhetshöjande) och stöd så jag slapp göra slut på sista droppen energi varje dag.

Låter tufft! Vad är du för sjuk?

Det kanske är jag som ska börja sy fast rosetter på underkläder istället (här bör tilläggas att jag alltid svär över att det verkar som att tillverkarna av ren vana sätter sånna på kvinnounderkläder)
Nej fy inte det! Jag undrar vem det är som bestämt att nästan alla bh:ar ska ha dessa förbaskande kliande rosetter :rage:!
Mycket snyggare på kort :)!
Lägg gärna in resultatet sen om du vill, vågar och kan :)

Nej fy inte det! Jag undrar vem det är som bestämt att nästan alla bh:ar ska ha dessa förbaskande kliande rosetter :rage:!
Mycket snyggare på kort :)!
Lägg gärna in resultatet sen om du vill, vågar och kan :)
Ni lär snarare få böna och be om att jag inte ska lägga in bilder :angel: . Att visa upp resultatet är ju halva grejen (nåväl, att visa upp för mottagaren egentligen, men anonyma människor online blir en bonusbetraktargrupp ;) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 627
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka