Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är DRYGT att vänta på att färg ska hinna torka. Hoppas att du slipper måla fler lager nu...ÄNTLIGEN målat vad jag hoppas är sista lagret på golvet. Nu måste hundarna ut, sedan vill jag bädda ner mig.
Dina tummar gjorde ett bra jobb. Alldeles lagom att göra och slutade i tidHåller tummarna men bara någon timme sen behöver jag dom till annat så skyll på mig om det blir tufft senare.![]()
Ja, känns som att hela dagen gått åt att vänta. Kan inte ha öppet in där heller, pga katter och hundar, så då blir det ännu längre torktid.Det är DRYGT att vänta på att färg ska hinna torka. Hoppas att du slipper måla fler lager nu...!
Har ni i alla fall mer än en toalett? Vi har bara en och när jag målade golvet kändes det lite.....jobbigt.....Ja, känns som att hela dagen gått åt att vänta. Kan inte ha öppet in där heller, pga katter och hundar, så då blir det ännu längre torktid.
Vi har bara en.Har ni i alla fall mer än en toalett? Vi har bara en och när jag målade golvet kändes det lite.....jobbigt.....![]()
Inte bra....Vi har bara en.
Får kissa i duschen om det är riktig kris. Vet dock inte jag skulle lösa nr 2...Inte bra....
Tacka vet jag utedassFår kissa i duschen om det är riktig kris. Vet dock inte jag skulle lösa nr 2...![]()
Hink?Får kissa i duschen om det är riktig kris. Vet dock inte jag skulle lösa nr 2...![]()
Åh jag määJag med!![]()