Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar (väntar på att min Ipren ska kicka in) för att åka till stallet. Sån äcklig slemhosta, har tom väckt mig själv inatt med det bubblande ljudet när jag andas :yuck::wtf:
Nu har jag varit uppe ett par timmar och då har det lossat lite som tur är :up:

Har börjat gå här med tillsammans med världens förkylning, vattkoppor och lite annat.
Så det är lite upp och ner bland både personal och elever

Väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan duscha. Kliar nåt infernaliskt i hårbotten.. jäkla eksem!

Har blandat fågelmat och matat fåglar. Känns bra. Stallet avklarat och hästarna ser nöjda ut. Är lite ridsugen. Måste skaffa stigläder och -byglar till min engelska sadel så jag kan rida ihop med medryttaren när hästen är hel igen.

Nu ska jag tillbaka till virkningen! Har snart uppnått mitt mål: en full skokartong med smådjur och monster. Upptäckte dock att det var lite tråkigt med färg, mest grön och grå.. Så nu får jag leta i gömmorna efter lite färgglatt garn och virka något gult och rosa!

Det är väder som kräver mysbelysning :) ! Testar mini-fotogenlampan för första gången. Den hängde med huset, så ingen aning om den är antik eller nyproduktion. Men söt är den :) !
20171022_120908.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 771
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 157
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka