Vi med Boxer

Sv: Vi med Boxer

Har ingen boxer men de jag träffat har varit jättemysiga och framförallt glada med massa bus och energi.:love: dessutom är de ju så fina!
 
Sv: Vi med Boxer

Hej! Jag har en boxer kille som är snart 2 år. han dreglar ingenting! Dom som vet säger att har dom inte börjat dregla när dom är små så börjar dom inte. Sant eller ej men min har iaf inte börjat. mvh Anna
 
Sv: Vi med Boxer

Jaja, här kommer en då.... ;)

cimg4747_15286455.jpg

3:a totalt i lydnaden på Boxer SM 2008

Åh, jättegrattis! :bump:
Och tack för bilden :D
 
Sv: Vi med Boxer

Nu puttar jag upp den här tråden! :laugh:

Kan inte ni som har boxer berätta lite mer om dem?

Vilken uppfödare de kommer ifrån, om deras för-och nackdelar osv?

Hade ju tingat en valp av en annan ras, men tyvärr blev det ingen till mig i den kullen. Nu har jag dessutom hittat en kommande boxerkull som verkar jätteintressant.
Är det månntro ett "tecken" på att det ändå är en trubbnäsa jag ska ha?? ;)

Hur jag än vänder och vrider på det kan jag nämligen inte sluta tänka på en alldeles ljuvlig, skrynklig liten busboxervalp...
 
Sv: Vi med Boxer

Härligt! :D
Klart det är givet att du ska ha en liten skrynkelnäsa! vilken kennel är det du väntar från?
 
Sv: Vi med Boxer

Nu puttar jag upp den här tråden! :laugh:

Kan inte ni som har boxer berätta lite mer om dem?

Vilken uppfödare de kommer ifrån, om deras för-och nackdelar osv?

Hade ju tingat en valp av en annan ras, men tyvärr blev det ingen till mig i den kullen. Nu har jag dessutom hittat en kommande boxerkull som verkar jätteintressant.
Är det månntro ett "tecken" på att det ändå är en trubbnäsa jag ska ha?? ;)

Hur jag än vänder och vrider på det kan jag nämligen inte sluta tänka på en alldeles ljuvlig, skrynklig liten busboxervalp...

*Puuuttt*!! :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 869
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Trassel12
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Varför så många hundar på rymmen?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp