Vi med Staffar!

Sv: Vi med Staffar!

Hade det varit min hund så hade jag amputerat, som du själv skrev så känns det inte helt schysst att låta hunden genomlida sjukgymnastik med allt vad det innebär utan en egentligen garanti att det blir bättre. Mer som -"Ja ja, testa och se, annars så..."

För såsom det låter så låter det inget vidare, isynnerlighet när hon ändå gått med skadan ett tag. Risk att det läker fel Om det skulle läka ihop?

Så himla svårt med tår, eftersom de ändå utsätts för en hel del...
 
Sv: Vi med Staffar!

*KL*

Dags att få lite liv i den här tråden igen, tycker jag! :D


Grim är nu 18 månader gammal (12/10) och är en stilig karl numera.
11100703.jpg


11100706.jpg



Sen har vi yrvädret Evi också. Meder´s GoldDog Divinium Liv är hennes namn. Snart 19 veckor gammal och följer Grims varenda steg. Inte rädd för fan själv, snudd på. :cool:
11100727.jpg


11100771.jpg
 
Väcker den här åtta år gamla tråden. Åtta är är väl ingen ålder? :D

Har läst nästan alla inlägg i hundforumet här sedan jag bestämde mig för att nu är det bannemig min tur att skaffa en alldeles egen hund.
Men, jag har inte sett någon nämna staffen någonstans. Det måste väl finnas någon här som har en staffe? Rasen har ju trots allt klättrat rätt snabbt på listan över de populäraste raserna.

Så, finns det någon mer än jag här inne som älskar de här bulldozergrisarna? :love:
 
Världens bästa ras! Min kille har två stycken och jag har just precis nu för två timmar sedan kommit hem med min alldeles egna 😍😍

Vilken snygging du har. Riktigt snygg, vilken härlig färg.


Åh vad kul! Har du någon bild?

Ja, jag älskar hennes färg 😍
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 132
Senast: geting
·
Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 428
Senast: Kraxa
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp