Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smällde i mig några belgiska vaniljkex innan middagen. Onödigt! Förvisso sockerfria men jag antar att sötningsmedel inte är så mycket nyttigare?

?! Ska du vara inackorderad istället?
Nej det går nog inte med fina hästen som kräver lösdrift med så få hästar som möjligt utan halm med portionsfodringa ;) Det känns som omöjligt att hitta. Jag tänker först och främst lösa sommaren och hyra in mig på en hage någonstans tänkte jag om möjligt.

Jag har jobbat klart och nu ska jag till stallet. Det tycks inte bli något jobb i helgen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på förutom stallet :cautious:

Lilla fröken Fluff (aka Svea) har fått sig ett bad och en massa borstande idag. Nu är hon så fin så :heart

Bifogade filer

• 20180406_173435.webp
    20180406_173435.webp
    250,8 KB · Visningar: 24
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
920
Senast: Trott
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
36
· Visningar
1 639
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 813
Senast: Kakis
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 59 60 61
Svar
1 204
· Visningar
41 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser