Ni datakunniga.....produktnyckel till office 365 måste man köpa produktnyckel eller finns den att hitta någonstans? Lite lätt halvakut![]()
Om du vill vara laglig så ja, du måste köpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni datakunniga.....produktnyckel till office 365 måste man köpa produktnyckel eller finns den att hitta någonstans? Lite lätt halvakut![]()
Det var med en prov version när jag köpte datorn men den funkar ju inte längre...Om du vill vara laglig så ja, du måste köpa.Men det borde gå snabbt. Vem har du köpt Office av och varför fick du inte produktnyckeln då?
JättegottVad tyckte du?
Jag var i det läget för en stund sedan, men nu har jag duschat och sängen väntar.Jag är så full i intorkad svett att jag verkligen behöver duscha, men fy vad det är svårt att gå upp ur soffan!![]()
Japp och det beräknas stiga en meter till så får vi 15 mm regn på fredag s jag har skaffat flytvästar till familjenHoppsan. Ni har lite vatten.....
Låter som en bra föreläsningI kväll har jag varit på inspirationskväll med banken och Tobias Karlsson från Let´s Dance, jag var inte jättepepp innan men fantastiskt duktig föreläsare! Jag kan verkligen rekommendera att gå på en föreläsning med honom om man får chansen!Gav många tankeställare men även helt hysteriska skrattanfall, en suverän blandning mellan humor och allvar!
Måste lägga till att jag älskar vår "lilla" sparbank, de gör verkligen mycket för föreningslivet i stan! Andra föreningskvällen på kort tid och lika bra varje gång. Det ger dessutom möjligheten att träffa andra föreningar, och eftersom stan är ganska liten så lär man känna allt fler varje gång!![]()
Nej det ska det inte .Älven rinner mitt i och där jag står och fotar är det som en liten badplats som vi kallar det där jag har båten .Så nu är älven 4 gånger bredare än normalt Fick problem då jag skulle tömma mitt minibåthus då jag tog hem nyckeln i höstas och nu är den blint borta så jag fick åka på jobbet och hämta huvudnyckelnDet känns inte riktigt som att det ska vara vatten där?!
Men hjälp!Japp och det beräknas stiga en meter till så får vi 15 mm regn på fredag s jag har skaffat flytvästar till familjenBlir nog bökigt att få den på katten .Stiger det drygt en meter till så är det lika högt som 1916 som är det högsta som varit .Men vi hade tur att fjällfloden och vattnet nere från bergen här inte kom i samma gång men det är snö kvar i fjällen än så vatten kommer vi att få gott om
Ja Malung har hela bullsjöns camping översvämmats och Vansbro är oroliga då dom ligger väldigt lågt så jag väntar bara på att få samtal därifrån och måste iväg och valla in deras värmeverk och en del andra fastigheter och hjälpa räddningstjänstenMen hjälp!
Ja, har fattat att snösmältningen i fjällen inte riktigt är igång än. Men en meter till när ni redan har sådär mycket!?
Mycket vatten blir det. Även nedströms lär det bli det bekymmer. Innan allt det där nått Skutskär och Bottenhavet...
Hmm, hur kan man ha en massa kläder och ändå inte hitta något man kan ha på sig?![]()