Den blåRevidering - det är två flickor och en pojke!
Jag som önskat spara en flicka från denna komb hoppas nu att någon av dem har rätt blod (risk finns för blodgrupp B)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den blåRevidering - det är två flickor och en pojke!
Jag som önskat spara en flicka från denna komb hoppas nu att någon av dem har rätt blod (risk finns för blodgrupp B)
Den blå![]()
Ja det förstår jag!JA vi hoppas på henne - då är vi nära en av varje färg
Ja det förstår jag!De är ju alla himla fina men en blå är jag också sugen på när/om det blir en nr 2
![]()
Det har oftast stämt här också@Marty vad knepigt och allmänt oflyt du har med Biggan, men 200 gram på en vecka bådar verkligen gott - jag har kört tricket att väga mellan v 5 och 6 och det verkar stämma att de går upp 50 gr på unge i det intervallet.
Kyras kattungar växer finfint och hon är en så duktig mamma. Jag hade kunnat sälja 5 ungar till - alldeles galet med folk som önskar så söta fluffisar
Inte varit så aktiv här. Letat hane till min bengalhona ett tag men mest känt "Njae...". Den som känts intressant är inte tillgänglig än på länge och hade hoppats på att få henne dräktig under sommaren.
Så dök chansen upp att istället köpa en intressant avelshane som har allt det vi vill ha. Stor investering och lite halvläskigt för mig som inte haft avelshane förut. Lite smått ont i magen nu över att allt ska bli rätt och att det ska funka att flytta över honom till Sverak(han har polsk stamtavla). Åker troligtvis på söndag och hämtar hem honom.![]()
Vad spännande!
jag har också en tilltänkt avelshane hemma - han är inte fertil ännu, jag ber böner att han inte ska pissa nerhela mitt hem innan han blir chippad eller kastrerad. Som tur är så har jag i två honor som är redo ASAP även om de egentligen är tänkta att gå till en annan hane (som är på chip och det verkar inte vilja släppa än på ett tag)
Jag har Somali.Denna har än så länge inte markerat något så hoppas det fortsätter så lite tillhonan är ju en riktig kisse-Lisa och det är ju så lagom kul... Får se hur hon funkar i avel hur många kullar det får bli innan hon kastreras.
Vad har du för ras?
Jag har en hane som inte pinkade någonting hemma förrän han var ca 1,5 år. Efter det började han strila ofta, så nu bor han på vår största toalett tills han är klar i avel och kan kastreras. Det kan verkligen vara ett helsike när de börjar kissa. Hankiss luktar ju ungefär 10 gånger mer än honorna. Även om han är i ett rum så märks det i hela huset när han kissatDenna har än så länge inte markerat något så hoppas det fortsätter så lite tillhonan är ju en riktig kisse-Lisa och det är ju så lagom kul... Får se hur hon funkar i avel hur många kullar det får bli innan hon kastreras.
Vad har du för ras?
Jag har en hane som inte pinkade någonting hemma förrän han var ca 1,5 år. Efter det började han strila ofta, så nu bor han på vår största toalett tills han är klar i avel och kan kastreras. Det kan verkligen vara ett helsike när de börjar kissa. Hankiss luktar ju ungefär 10 gånger mer än honorna. Även om han är i ett rum så märks det i hela huset när han kissat.
Håller tummarna för att din håller sig strilfri. Är det en vuxen eller kattunge?
Spännande!Ja vi får hålla tummarna. Hans far har varit helt strilfri så kan ju hoppas det gått i arv
Vi håller på att bygga ett stort katthus så det ska funka även om han strilar för som du säger, det är ingen rolig luktmen min dröm är ju att kunna ha honom så mycket som möjligt hos oss, så som man ska ha en katt.
Han är 14 månader
Ska hämta honom idag![]()