Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skittrött idag, iskallt ute (-4) och utbildning i em vilket gör att jag får stressa på :meh: Yay eller nått :cool:

Ser fram emot att gå ut och om ett par minuter och skrapa rutorna - eller inte.... :mad: Minus 2,6 grader här och väldigt frostigt...burr!

Kallt i mellersta Skåne idag.

Har kastat ut hästarna och är nu påväg hem för att åka och lämna in valpen på djursjukhuset.

Vitt men fint här men tyvärr enbart frost :(

Kom hem från sjukhuset vid 2.30. Min vän hade en böld som gjorde så pass ont att hon knappt kunde göra något och den var även placerad vid röven på henne så hon kunde heller vare sig sitta eller ligga utan problem. Jag som själv haft en enorm böld vet hur ont det faktiskt gör.

Tydligen tar dock ingen bedövning där så hon blev kvar för en liten operation nu på morgonen (hoppas jag). Får se när hon hör av sig så jag kan hämta henne.

Cirka 3 timmars sömn senare är jag nu vaken och ska käka lyxfrulle. Köpte färska frallor på vägen hem efter jag lämnade av mamma på jobbet hennes.

Första tanken när jag vaknade: ”Måste messa Stallägaren för att se hur Frisse mår idag!”
...
Hjärtat brister. :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 323
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 511
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023