Ät pepparkaksdeg hjärtat.Försöker att inte somna för tidigt, har även skrattat så att jag fått magmuskler tillsammans med @bumpo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ät pepparkaksdeg hjärtat.Försöker att inte somna för tidigt, har även skrattat så att jag fått magmuskler tillsammans med @bumpo![]()
Här går det uppåt-4 här nu..
Strumpor och extra filt.Nu är det inte ens kallt ute, det är vidrigt!![]()
Tja, varför inte.15' för en VÄSKA![]()
Kupévärmare människa. Kupévärmare!Ser fram emot att gå ut och om ett par minuter och skrapa rutorna - eller inte....Minus 2,6 grader här och väldigt frostigt...burr!
Var är bästa stället att placera kupevärmaren? Min står på golvet men inte fasen blir rutorna frostfria de få gånger den används.Kupévärmare människa. Kupévärmare!
Man ska ha el till en sån också...Kupévärmare människa. Kupévärmare!
Kallt i Västra Skåne också. De lovade bara frost i inlandet men mina stackars växter är täckta av frostKallt i mellersta Skåne idag.
Har kastat ut hästarna och är nu påväg hem för att åka och lämna in valpen på djursjukhuset.
Första tanken när jag vaknade: ”Måste messa Stallägaren för att se hur Frisse mår idag!”
...
Hjärtat brister.![]()
Första tanken när jag vaknade: ”Måste messa Stallägaren för att se hur Frisse mår idag!”
...
Hjärtat brister.![]()
...
Hjärtat brister.![]()
Jag förlorade honom. 13,5år fick vi tillsammans, nästan halva mitt liv.
Mitt hjärta brister.![]()