Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Urk har mått illa under hela kvällen och natten, ska försöka sova nu och hoppas att det går över till senare idag.

Är det någon annan som nyser när de är nära till att spy? O_o Bra varnare om något åtminstone.
Tar tillbaks det. Bara ren tur att jag var i badrummet då så att det gick ganska lätt att städa upp.
Ligger nu i sängen med en hink redo och huttrar under täcket. Tycker lite synd om mig själv.
Har druckit ganska mycket vatten iallafall.

Tar tillbaks det. Bara ren tur att jag var i badrummet då så att det gick ganska lätt att städa upp.
Ligger nu i sängen med en hink redo och huttrar under täcket. Tycker lite synd om mig själv.
Har druckit ganska mycket vatten iallafall.

Krya på dig!

Jag gick och la mig tidigt igår, somnade runt klockan nio :up:.
Det känns konstigt att sitta på jobbet, efter att gått upp lite över tre, och inte känna mig helt slut. Känner dock att jag kan leva med det :).

Tack, jag hoppas och tror att det var något med maten jag åt igår så det borde gå över.
Men jag fryser trots att jag är varm under duntäcket. Galet!

Bara att avvakta och se vad som händer då. Förstår dig, det är alltid enklast om det är något man har ätit.

Visst är det något speciellt fenomen (med namn alltså) när månen har en stor "ring" runt sig? Kan inte visa, tyvärr, för ta en bild på månen är ju helt omöjligt.....

Bara att avvakta och se vad som händer då. Förstår dig, det är alltid enklast om det är något man har ätit.
För att ha en sådan knasig mage som jag har så har jag faktiskt inte haft sån där hederlig magsjuka sen jag var liten. Plus så är jag arbetslös och har knappt varit ute de senaste dagarna :rofl: så chansen (risken?) är nog ganska stor :D

Sitter i stallet med en kolikhäst och väntar på veterinären.
Hemma är sambo med bebis som är utom sig för att mamma försvann och som inte låter sig tröstas av sambon.

Ute regnar det så jag är genomblöt efter att ha promenerat runt, runt med häst. Så jag är blöt, kall, har lunginflammation, är sjukt orolig och hjärtat brister för bebis.

Ja, jag fulgrinar i min ensamhet.
:heart Sambon kan inte komma med bebis till stallet? Och rejält med fika till er båda! Lite sent nu kanske, jag hoppas att du har fått komma hem i säng för länge sedan. :heart

20 rör blod på tre dagar. Känner mig snart som en blodgivare (i en version som inte gör ett dugg nytta för utsatta).
Nu tycker jag att dagen kan komma igång så jag får reda på kvarstående vattenmängd, det visar ju rätt mycket hur allvarlighetsgraden är

Inte haft mens på två månader, ballar ur och beställer gravtest på lördagkvällen. Vad händer? :grin:
Så nu sitter jag här med mensvärk from hell. Skönt det på sätt och vis.

Nu ska jag strax åka till sjukgymnasten för ytterligare ett meningslöst pass och ska jag jobba. Känns konstigt att bara ha två jobb inplanerade istället för 8 som det brukar vara.

20 rör blod på tre dagar. Känner mig snart som en blodgivare (i en version som inte gör ett dugg nytta för utsatta).
Nu tycker jag att dagen kan komma igång så jag får reda på kvarstående vattenmängd, det visar ju rätt mycket hur allvarlighetsgraden är

Hoppas på bra vattenmängd!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 321
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka