Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spara om till jpg?är det någon som vet hur man får en PDF bild i en PP?
![]()
Fast jag hade räknat med att du skulle handla efter jobbet och därför tänkt att jag har några timmar på mig.
Jag försvarar absolut inte dina sk vänner, de verkar inte vara något att ha, men jag vill vidga din synvinkel lite.
Rent tekniskt borde det vara okej, eftersom december inte börjat än (=du kan köpa en ny inför nedräkningen)Är så chokladsugen att jag överväger att raida adventskalendern här och nu![]()
Bara släpp dom där "vännerna"Jag tror inte det.. Någon av dem borde säga nånting då kan jag tycka. Nu skickade jag ett meddelande att jag ville ha svar så jag vet om jag ska handla, då borde man väl svara rätt omgående kan jag tycka.
Bara släpp dom där "vännerna"Med sådana vänner är det bättre att vara utan.
Är så chokladsugen att jag överväger att raida adventskalendern här och nu![]()
Jag gillar hur du tänker!Rent tekniskt borde det vara okej, eftersom december inte börjat än (=du kan köpa en ny inför nedräkningen)
Jag veeet! Men vi hade ju så mycket kul ihop förr om åren.. Nej, du (och lala andra i tråden som sagt samma sak) har rätt, jag borde inte lägga mer energi på dem nu.
Är PP Power Point? Är det pdf-ikonen du vill ha in eller är det en bild i själva pdf-filen som ska in?är det någon som vet hur man får en PDF bild i en PP?
![]()
jag vill ha bilden inte bara ikonenÄr PP Power Point? Är det pdf-ikonen du vill ha in eller är det en bild i själva pdf-filen som ska in?