Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm...mina måsten är crock-potten, gammal ärvd och högt älskad köksassistent, elvisp, kaffekokare, brödrost, vattenkokare (japp, måste inskaffa en ny ASAP!) och micro. Stavmixern är rätt bra ibland också, men skulle väl kunna leva utan den. Våffeljärn - är det en maskin?
Våffelgärnet glömde jag och brödrosten :o!
Vattenkokare är väl den som alla verkligen har. Kan inte ens föreställa mig ett liv utan den. Vad gjorde folk innan vattenkokare liksom

Sova snart haha
Ska stänga på jobbet imorgon, sen blir det fan i mig ett glas vin.
Påbörjat livet mot att vara skuldfri förutom CSN då och det känns så skönt.
Även om det ”bara” är utmätning av lön just nu så hjälper det till i min ansökan om skuldsanering

Våffelgärnet glömde jag och brödrosten :o!
Vattenkokare är väl den som alla verkligen har. Kan inte ens föreställa mig ett liv utan den. Vad gjorde folk innan vattenkokare liksom
Verkligen! Jag stod och LED idag när jag blev tvungen att vänta på vatten som skulle koka upp i grytan. Det tog ju en halv evighet - till slut trodde jag nästan att det var fel på spisen.... :p

Fast ibland funkade det, ibland inte. På slutet när jag hade min laptop tejpade jag fast laddaren hårt mot datorn med silvertejp. Det funkade ett tag :D

Edit: Jag menar alltså kopplingen i datorn, inte något utanför datorn.
Hmm.. Då kanske jag får ta och be dem att öppna upp datorn och göra en felsökning i alla fall...

Sova snart haha
Ska stänga på jobbet imorgon, sen blir det fan i mig ett glas vin.
Påbörjat livet mot att vara skuldfri förutom CSN då och det känns så skönt.
Även om det ”bara” är utmätning av lön just nu så hjälper det till i min ansökan om skuldsanering
Vad skönt, ett steg på vägen!

Hämtade firrarna. Blev 6 st små malar, som bortskänkes :bow:
I morgon eller lördag ska jag hämta/få en liten kampfiskhona som bor ensam just nu, därför bortskänkes hon med:bow:.
Sen är det fullt i mitt kar. Tills jag får yngel av mina malar och guppies... Får lägga upp dem då på FB - Fiskakuten:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 342
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 514
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 958

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka