Vi som letar häst II

Den jag tänker på reds av en tjej. Sen kan den ju bytt ryttare senare

Försökte googla och tydligen gick någon ardennerkorsning vid namn Svante SM i fälttävlan med den äran, vet dock ej exakt när. Dock är Svante fel namn så inte den jag tänker på. Den jag tänker hade ett kortare namn
Det var Svante jag tänkte på. 🙂

Visst var det en kille som red? Eller förresten, jag såg den med åtminstone två olika ryttare. Jaja, OT. Fin var den iaf! :)

Den jag tänker på reds av en tjej. Sen kan den ju bytt ryttare senare

Försökte googla och tydligen gick någon ardennerkorsning vid namn Svante SM i fälttävlan med den äran, vet dock ej exakt när. Dock är Svante fel namn så inte den jag tänker på. Den jag tänker hade ett kortare namn

Du kunde frågat mig Lena, jag minns ju allt sådant där onödigt... 😅 🤭 Först hade faktiskt Ronny W Svante och sedan sålde han Svante till Oscar L som startat och driver equisport. Efter det så red ju Ebba Adnervik Svante

Oscar red JEM och upp till nuvarande 3* och Ebba red upp till nuvarande 2* han var ju inte snabb såklart med de korta benen, men en härlig personlighet!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 788
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 338
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 450
Senast: Lavinia
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 370
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V