Men så fin!! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så fin!! Grattis!
Näääääj, inte lång man! Han är ju superfin i den korta!Alltså tänk dig honom med lång man (och kanske … host … något slankare)
Men du måste ju även berätta VAD du kanske ska provrida?Jag ska kanske provrida på lördag.Är det såhär det ska vara? Som en ketchupflaska?
![]()
Men du måste ju även berätta VAD du kanske ska provrida?![]()
Tänk dig då nordis med höjderna ca 165 cm och 169! Superfina var de men jag personligen tycker inte de ska vara högställda som halvblod.Helst ponnymått. Dels för att jag är kort men främst för att vår lösdrift inte är så stor. Stallägaren har sagt att det är ok med upp till ca 155 cm, men hittar jag så stort kommer jag dubbelkolla så det verkligen funkar.
160 cm nordsvensk känns gigantiskt.Träffade några unghästar för en månad sen som var runt 153 cm, det kändes däremot helt okej.
Egentligen borde jag köpa valack så jag inte frestas att avla, men ston passar mig oftast bättre rent temperamentsmässigt.
Men nej vad trist. Varför blev det ingen provridning, hann någon annan före?Blev ingen provridning och eftersom det är en fjordhäst kommer den vara såld efter helgen.![]()
Men nej vad trist. Varför blev det ingen provridning, hann någon annan före?