R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag har kommit fram till att jag inte gillar folk....![]()
Gjorde ni det?
![]()
Om jag säger såhär.. han fick knappt 3 timmars sömn![]()
Alltså, är det inte typ det man frågar när man friar till någon?Efter dejten skickade han ett mess och frågade om han var någon jag kunde tänka mig att dela resten av livet med.
Men stackars sate!! Vaffö ställde du väckarklockan så inihellskotta tidigt?Om jag säger såhär.. han fick knappt 3 timmars sömn![]()
Det intressanta med den här människan är att han egentligen inte alls är min typ. Hade jag ibte träffat honom på dansgolvet så hade jag antagligen aldrig gett honom en chans.
Han är något äldre än vad jag egentligen sökt, han är visserligen 2 cm längre än mig men han är jätte liten.. jag känner mig som en jätte. Och då är jag 175 cm och väger 67 kg så jag är ju inte enorm.
Hans har knappt större händer än mig
Han är ganska försynt, lite blyg.. och jag är väldigt framåt/frispråkig och inte så finkänslig med hur jag uttrycker mig ibland.
Meh. Vad har du emot apelsinfetishister?Snygg klyfta? Seriöst? Snygg klyfta??? Jag gillar VERKLIGEN inte folk som kläcker ur sig sånt.
The Ingrid Bergman Syndrome.Det senaste som fick mitt hjärta att slå lite extra snabbt var 168cm.. Han hade dock en enorm personlighet så jag tyckte liksom det fick kompensera. Men det var lite roligt de gånger jag märkte att han fick stå på tå![]()
Ni är helt enkelt inte lika cyniska som mig än.Meh. Vad har du emot apelsinfetishister?
Vi är faktiskt mera openminded än så härinne!
Berättade inte Voff det tidigare idag??
Snygg klyfta? Seriöst? Snygg klyfta??? Jag gillar VERKLIGEN inte folk som kläcker ur sig sånt.
Meh. Vad har du emot apelsinfetishister?
Vi är faktiskt mera openminded än så härinne!
Berättade inte Voff det tidigare idag??
Snygg klyfta? Seriöst? Snygg klyfta??? Jag gillar VERKLIGEN inte folk som kläcker ur sig sånt.
Jag har ju bara profilbilden ju!Eller fetisch för klyftpotatis? Nej nu vet jag- du har också resebilder på presentationen. En där du klättrar i berg och så har han kommenterat klyftan i berget. Så måste det vara.
Nä, kom inte på något klyftigt (hehe) att svara. Tog bara bort det.Svarade du något bra?
( på med termokläderna och skidhjälm)