Byt med med Mona vettja !![]()
Japp! @Mona vi kan byta i 6 v! Sen vill jag (nog) ha tillbaks min kärlek igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byt med med Mona vettja !![]()
Haha, så skrev jag min pressentationFörsöker skriva om min presentation men vad sjutton ska man skriva. Eller rättare sagt hur ska man skriva, just nu är min text bara så otroligt tråkig. Man vill ju låta lite intressant alla fall.
Man kanske ska testa det dåHaha, så skrev jag min pressentation. Och nu sitter jag här med världens bästa man
Jag skrev att jag nog upplevs som en tråkig person, att jag inte dricker ett glas rosé varje vecka för att fira in helgen, att jag inte ens är intresserad av att åka jorden runt, att jag inte är spontan och allt sånt där som ska vara så poppis nu för tiden. Hur inte perfekt mitt liv är men att jag är nöjd ändå. Skrev att tag tyckte om mina rutiner och sånt där, funkade uppenbarligen![]()
Fick ett väldigt otrevligt svar från en jag skrivit med idag. Jag skrev att det var skönt med plusgrader så all is töar bort. Han tycker snarare att det ska vara kallt längre så han kan åka skidor. Fick svar att det var ett "jävla trams" med plusgrader och att det skulle vara -40 ute.
Svarar man så?
Jag saknade dig här i tråden när du inte skrev på ett tagJag ska vara bitter och deppig en vecka eller två, sen ska jag rycka upp mig och göra ett nytt försök på HP.
Just nu känner jag bara för att böla mig igenom Alla-fucking-jävla-hjärtans dag. Älskad och saknad av ingen.
Är verkligen ingen som svarar när jag skriver till folk. Står att folk har läst, men ingen svarar. Trist
Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft
Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska"varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Är ju precis det han inte söker.
Funderar över en sak, varför går folk in på ens profil om och om igen när det inte skriver något. Har några som gått in på min profil flera gånger, en hade som kriterier "inte ha barn, inte hund eller hästmänniska"varför då ens gå in på min profil om och om igen.
Så var det för mig med. Som kvinna verkar man bli mer eller mindre betraktad som ett psykfall om man tar första kontakten med en man på dejtingsajter.
Jag frågade en som gjorde det. Han svarade - jag blir kåt.Trist att det inte blev något med semesterflörten @starcraft
Det är nog sant.Jag kan gå in flera gånger som ni andra pga dåligt minne, men då skulle jag inte gilla bilder osv. Äsch man får väl ge upp att försöka förstå varför människor gör som de gör. Och som i @tanten s fall kanske man inte alltid vill veta.