Jag frågade en som gjorde det. Han svarade - jag blir kåt.
![]()
Då ska jag def INTE fråga ..... Typ ställ inte frågor du inte vill höra svaret på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag frågade en som gjorde det. Han svarade - jag blir kåt.
![]()
Är verkligen ingen som svarar när jag skriver till folk. Står att folk har läst, men ingen svarar. Trist
Så var det för mig med. Som kvinna verkar man bli mer eller mindre betraktad som ett psykfall om man tar första kontakten med en man på dejtingsajter.
Har inte alls samma erfarenhet, tvärtom har det varit väldigt uppskattat med initiativ. Nu vet jag vilken ålder du är i och söker partner i, men har fått höra tidigare av äldre vänner att det inte varit riktigt samma gensvar.
Jag är inne på samma spår som Elina8. Jag är lite över 30 och sökte män i samma ålder. De flesta av mina kontakter på HP inleddes av mig och jag fick inga negativa reaktioner. Sen var det så klart inte alla som svarade alls, men om de inte var intresserade av mig så var det väl lika bra att de inte heller slösade min tid. Så klart är det trist när man inte får några matchande intressen alls under en period, men det behöver ju inte bero på att man egentligen gjort något fel, t ex genom att skriva först.
Det kan absolut vara en åldersgrej. Jag är närmare 50 och kontaktade uteslutande män i min ålder. Gjorde t om ett litet försök och mailade till 8 personer som jag kände mig intresserad av. Alla läste mailen, två svarade. Den ena undrade hur gamla mina bilder var egentligen (den äldsta var ett år gammal) och den andra undrade, i princip, vad jag ville honom...?!
Så, så mycket för att försöka ta en första kontakt.
@Mona Då är du nära mål nu.(Apropå att guldkornen verkar dyka upp när det känns som mest hopplöst)
Hoppsan.Jag fick kontakt med en snubbe som verkade okej.
Men i morse när jag vaknade hade han skickat fem mail där han bland annat berättade att han nog är kär i mig.
Dessutom visste han precis hur jag är och vad jag behöver.
VADFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK???!!???!!![]()
Men jisses! Vilka människor det finns!Jag fick kontakt med en snubbe som verkade okej.
Men i morse när jag vaknade hade han skickat fem mail där han bland annat berättade att han nog är kär i mig.
Dessutom visste han precis hur jag är och vad jag behöver.
VADFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK???!!???!!![]()
Hoppsan.
Lite desperat.
Eller så har du gjort ett fantastiskt intryck![]()