R
Raderad medlem 94602
Jag är på väg och nervös!! Varför är jag nervös? Det är en trevlig och snäll karl och vi ska bara umgås.
Hoppas du får en kul kväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på väg och nervös!! Varför är jag nervös? Det är en trevlig och snäll karl och vi ska bara umgås.
Sade inte de andra gästerna nånting, eller tittade de bara bort?Lika bra att jsg "outar" mig: hade sex med gulliga fikakillen.
Det var bra!![]()
Sade inte de andra gästerna nånting, eller tittade de bara bort?
Sorry. Jag ser bara den här boken användas, men nu i dejtingsammanhang. :0oJag ger nog upp om ungraren, jag förstår inte vad han skriver...Hans tyska är för dålig helt enkelt. Jag har tidigare ganska snabbt föreslagit en träff med folk eftersom jag vet att min skrivna tyska är usel men en del har reagerat rätt negativt på det tyvärr. Så jag avvaktar och då händer absolut noll.
Tyckte först det stod " vi som näthatar" som rubrik. Hade precis läst en artikel som handlade om näthat.![]()
Jag läser fortfarande ditt nick som "stjärthimmel" ibland.
Jepp. Jag är sexfixerad![]()
Haha vad är det ens?
Inte så kul läge, liksom. Att bryta igenom den ömsesidiga knullbarhetsbarriären, för att sedan finna nya hinder där bakom.Gulliga fikakillen var ute med sina kompisar igår men messade på kvällen och undrade om det var okej för honom att komma över. Och det var det förstås.
Han är ett trevligt sällskap, men det känns inte som the love of my life....
Jobbigt läge, liksom.
![]()
Inte så kul läge, liksom. Att bryta igenom den ömsesidiga knullbarhetsbarriären, för att sedan finna nya hinder där bakom.![]()
Hahaha! Fast jag är väldigt glad över den här tråden!
Men nej, nu är jag i det där läget när jag inte vet vad jag ska göra; säga tack och hej, eller se om vi "växer ihop".
Jag är ju dessutom så jäkla dålig på att hålla fler dörrar öppna samtidigt.
Gaaah!![]()
Vet du vad saknas? Eller är det bara en känsla?
Det känns inte som om vi har så mycket gemensamt. Jag har lite svårt att se mig själv spela World of warcraft på kvällarna...
Och sen är han yngre än jag och har inga barn. Jag är lite bränd på det tidigare. Träffade en yngre kille utan barn som helt plötsligt insåg att om han nångång i framtiden vill ha, så är jag helt fel person.
Nu ska jag självklart inte jämföra dom här båda förstås, men det blir lite mental spärr liksom.