En fråga till er som dejtar och har små barn (innan dagisålder) : Hur ser ni på kontakt med potentiella dejter under de dagar ni har era barn?
Jag har automatiskt dragit mig tillbaka helt under de dagarna Farsan (japp, därav namnet) har hand om sitt barn. Min tanke är att fokus ligger 100% på vad de hittar på och jag vill inte pocka på uppmärksamhet alls under den tiden. För mig har det känts naturligast så och jag kan t o m tycka att det känns skönt att det tar tid. Om det är på väg någonstans, vi har ju trots allt inte setts mer än två gånger. Samtidigt så kanske jag uppfattas som att jag drar mig tillbaka, vad vet jag. Det blir ju på något sätt rätt så upphackat i kommunikationen iom detta. Och med de flesta andra jag dejtat som inte har barn har kontakten ofta varit tätare, på gott och ont. Jag har aldrig dejtat någon med barn tidigare
![]()
Jag har träffat några med barn och jag är väldigt försiktig med att träffa barnet/barnen. Tycker inte man blandar in barnen förrän man vet vart det leder och lyckligtvis har dom jag träffat tänkt lika.