Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om dejten också ville att du skulle sova över fler gånger!
"Har man stora bröst kommer man undan med lite mage"
Smooth, hur kan en sån snubbe vara singel?![]()
Även jag var på min allra första nätdejt idag. Var nervös men det gick helt helt ok ändå, bara lite stelt men inte alltför mycket pinsamt tystnadTyvärr klickade det inte riktigt, från min sida iallafall, han var dock trevlig. Får se om jag hör av något, vet inte alls vad han tyckte men stor chans att han kände samma skulle jag tro. Men är glad att jag vågade nu vet jag iallafall och har även blivit en erfarenhet rikare
Bara sådär så blev jag dock inbjuden av en annan att hälsa på på hans gård, har bara skrivit med han 3 dagar ca men har verkligen fastnat för denna, det känns roligt på ett annat sätt att skriva med han och dessutom är utseendet & det lilla jag hört av dialekten. Frågan är om man ska nappa på det eller om det ringer varningsklockor att han bara är ute efter något annat? Jag är verkligen inte alls erfaren när det gäller killar. Men tror detta skulle kunna vara en vän om inte annat så skulle ju gärna vilja träffa han. Kan påpeka att han är 4 år yngre än mig vilket jag aldrig skulle nappa på annars men med denna känns det inte det minsta relevant
![]()
Nappa såklart
Vad är det som gör att du funderar på varningsklockorna?
Det är mest när man "läser runt" bland andra som skriver om nätdejting osv. att sådana som vill träffas snabbt gärna samma vecka ofta bara är ute efter en sak typ. Får dock inte riktigt den känslan från honom, han verkar mogen för sin ålder, är rädd för att det ska bli fel antar jag. Nu när jag tänker efter har jag också läst om ett par som träffades efter några dagar och klickade direkt så ska väl inte dra det över en kam antar jagSen är det ju varningarna med att träffa någon i den's hem första gången också. Men isåfall blir det dagtid när det är ljust, inget sova över alltså!
Kommer antagligen nappa, men ska sova lite på saken
![]()
Ja det kan jag förstå, man blir lätt skeptisk när man läser om andras erfarenheter! Men av egna erfarenheter, av dom jag träffat så har det inte spelat någon roll hur länge man pratat. Dom som bara är ute efter en sak kan lika gärna prata länge för att det ska verka seriöst. Tror nog det finns lika många som vill träffas snart som är seriösa som oseriösa.![]()
Sen är det ju detta att man undrar Varför är han som verkar så trevlig singel? vad är "haken". Men jag antar att det är standard kanske![]()
Det låter bra. Man kanske får försöka känna sig fram hur de verkar i "stilen" och inte gå på antal skriva meddelande.![]()
Haha den där känslan är mycket bekantSå tänker jag med han jag träffar nu, han är så himla bra på alla sätt och vis..meeen varför är han då singel?
Ja det är nog det enda att göra, för blir det bra efter så kort kontakt så hade det ju blivit det efter längre kontakt, och blir det inte bra så hade det ju inte hjälpt att ha längre kontakt. Ibland tror jag det är bra att ses ganska snart, innan man bygger upp en bild av personen och förväntningar som kanske inte håller sen.
Så är det nog, han jag träffade idag skrev jag länge med men det hjälpte ju inte egentligen, förutom att han verkade seriös då när han skrev länge vilket han var senRoligt att läsa att du träffar en så bra
det ger en själv lite pepp
Får återkomma med hur det går med denna
![]()
Men du förstår väl att snacket om att åldern bara är en siffra bara gäller män?Jag måste vara totalt oattraktiv eftersom ingen vill ha kontakt med mig. Ja, lite överviktig. Ja, jag har ett barn som mestadels bor hos mig, och ja, jag har flera djur. Men annars vet jag att jag har många goda sidor. Bara jag får chansen. Men männen söker något annat än det som jag har tydligen.
Gärna väldigt mycket yngre än mannen.Ålder är ju trots allt bara en siffra.
Bara sådär så blev jag dock inbjuden av en annan att hälsa på på hans gård, har bara skrivit med han 3 dagar ca men har verkligen fastnat för denna, det känns roligt på ett annat sätt att skriva med han och dessutom är utseendet & det lilla jag hört av dialekten. Frågan är om man ska nappa på det eller om det ringer varningsklockor att han bara är ute efter något annat? Jag är verkligen inte alls erfaren när det gäller killar. Men tror detta skulle kunna vara en vän om inte annat så skulle ju gärna vilja träffa han. Kan påpeka att han är 4 år yngre än mig vilket jag aldrig skulle nappa på annars men med denna känns det inte det minsta relevant
![]()