Tyvärr? Tror du att någon tar dessa texter allvarligt? Eller är det fel att ha humor? Eller har jag missat något?![]()
Vad är det som är kul? Förlegade gamla cementerade könsroller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr? Tror du att någon tar dessa texter allvarligt? Eller är det fel att ha humor? Eller har jag missat något?![]()
Nä, att det är sådana uppenbara klichéer. Alla har inte samma humor, men det betyder inte att jag dumförklarar de som inte har samma humor som jag...Vad är det som är kul? Förlegade gamla cementerade könsroller?
Nä, att det är sådana uppenbara klichéer. Alla har inte samma humor, men det betyder inte att jag dumförklarar de som inte har samma humor som jag...
Jag klarar av att hålla isär värderingar och humor. Jag HATAR förlegade könsroller och tycker inte sådana skämt är roliga i sig, utan just klyschan, men alla klarar tydligen inte den separationen.
Nu har jag inte läst alla inlägg här men är det någon mer än jag som använder Tinder här?Vad tycker ni som använder den om den? Jag har lite blandade känslor, så svårt att veta vad folk vill liksom. Hörde den här låten på Nrj imorse och kom att tänka på den här tråden
![]()
Tycker till skillnad från vanlig nätdejting att det är lättare att veta vad folk vill på tinder. På mångas profiler står det, och annars är det lätt att ställa frågan rätt tidigt i konversationen.
Plus att på tinder känns det som att det finns färre av dom där som vill skriva i en evighet innan man ses, sånna har jag lyckats hitta mängder av på andra dejtingsidor..
Gillar verkligen tinder. Har gått på många roliga dejter och träffat intressanta människor.
Självklart finns det en del saker som inte är så bra men så är det ju med allt.
Håller helt med dig! Visst finns det många härliga människor där. Samt att man snabbt får en uppfattning om vad folk är ute efter. Det är bra! Raka rör ska det vara![]()
Kostar, och för vad. Hittar visserligen en prislista men inte vad den står för. Men jag och sidor!
Jag kan bara instämma om att det är svårt att veta vad folk vill på Tinder... Men då har jag svårt för socialt spel överlag så det kan vara det.
Tycker Tinder är skitdrygt annars men det kan vara min aversion för att sitta och knappa på telefonen som spelar in, den är säkert awesome för typ alla andra
Stör mig dock som fan på att det dyker upp folk från helt andra delar av jordklotet utan att det syns när man swipear och det kommer fram först när man pratar med de, så jävla irriterande! Jag har inget intresse av att matcha med folk från andra länder. Distans i all ära, jag är rätt inställd på att jag måste leta på annat håll för att hitta någon, men distansen till tex Eritrea är liiiite att ta i![]()
Näää... Ingen annan färg eller nånting vad jag sett? Blir det annan färg även om de är här i trakten och swipear på semester eller nåt? Men ja, gärna bilder!Hur kan du missa att de kommer långt bortifrån ? Det är ju tom i en annan färg !
Ska fixa in lite bilder så ska du få lära dej![]()
Jag har hört av en killkompis som sa att alla vi tjejer har i princip samma profilbilder på TinderEnligt honom så finns det alltid en bild med en midsommarkrans på huvudet på alla. Sen en skidbild, och en bild med något djur
Kan det stämma? Vad har isåfall alla killar för likadana bilder? En bild med ett glas i handen och en med solglasögon kanske
![]()
Näää... Ingen annan färg eller nånting vad jag sett? Blir det annan färg även om de är här i trakten och swipear på semester eller nåt? Men ja, gärna bilder!