@tolksele Ta ett bad eller titta på någon trevlig film/tv-serie. Jag hoppas innerligt att din handledare är nöjd nu(inte bara tillfälligt).
Tack gulle, hoppas jag med. Ska du läsa något sista delen av våren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tolksele Ta ett bad eller titta på någon trevlig film/tv-serie. Jag hoppas innerligt att din handledare är nöjd nu(inte bara tillfälligt).
@sthu Tycker det låter bra! Jag har samma upplägg dvs litteraturstudie först, sen egen studiebeskrivning + resultat. Bara en diskussion dock![]()
Jag pluggar agronom - landsbygdsutveckling, superkul!Tycker om att kika in på denna tråden trots att jag aldrig skriver, den är så sjukt peppade tycker jag! Jag är nyfiken på vad för något alla här pluggar?![]()
Civilekonom med inriktning mot företagsekonomiTycker om att kika in på denna tråden trots att jag aldrig skriver, den är så sjukt peppade tycker jag! Jag är nyfiken på vad för något alla här pluggar?![]()
Tycker om att kika in på denna tråden trots att jag aldrig skriver, den är så sjukt peppade tycker jag! Jag är nyfiken på vad för något alla här pluggar?![]()
Tycker om att kika in på denna tråden trots att jag aldrig skriver, den är så sjukt peppade tycker jag! Jag är nyfiken på vad för något alla här pluggar?![]()