Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack!! :love:

Någon som har lust att köpa en häst för ett pass och sedan köper jag tillbaka den för ett pass om en vecka? Eller om vi byter skithästar direkt? :D

Jag behöver också sälja en häst för ett pass, så om någon vill byta skithästar så blir jag klad :banana:

*knapplån*

åh nej, nu har även jag kommit till det fasansfulla enhörningsmålet :crazy: Vågar jag fråga hur mycket enhörningar säljs nuförtiden?
De andra målen jag har är att nå en till karma poäng och sponsra en till spelare.... suck

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 616
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 067
Senast: Jahaja
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta... 2
Svar
38
· Visningar
3 814
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka