Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gör jag om den har blivit väldigt blöt av träningen. Använder dem åtminstone 3, 4 gånger innan de tvättas. Tröjor använder jag 1-2 ggr. Tightsen åker med när jag har en tillräckligt stor hög att tvätta.Jag ska börja med att skölja upp den mellan träningarna iaf![]()
Jag har haft problem med hållen du snackar om, det känns inte som vanlig håll utan gör sjukt ont, finns inte en chans att jag kan springa bort den. Och då är jag ändå rätt smärttålig. Tror det kan ha med andningen att göra, andas jag dåligt så får jag det, tänker jag på andningen funkar det bättre. En sak som har hjälp är att tugga tuggummi, testa och se om det kan hjälpa dig också![]()
kl
Jag fick ont i mina benhinnor efter ett lugnt, kort löppass i somras, det kom från ingenstans och nu vill det inte riktigt försvinna. Det återkommer med jämna mellanrum trots att jag har haft flera längre perioder (2-3 veckor åt gången) med vila från löpningen. Kan man träna bort det på nåt sätt eller är lång vila som gäller? Någon som vet?