Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min plan är att klara en mil innan året är slut, men jag jobbar fortfarande på de första fem kilometrarna. Gårdagens pass var t ex 5 min gå, 10 min (eller 1 mile) jogga, 3 min gå, 10 min (eller 1 mile) jogga, 5 min gå. Och jag kör just nu med musik och informativ tant i hörlurarna. Väldigt skönt när hon säger "1 minut kvar" på alla löppassen.
Bravo!
En fråga till er alla: stretchar ni efteråt eller springer ni bara rakt in i duschen? Beror eventuell olika inställning till detta på hur långt ni har sprungit?
Jag strechar både innan och efter, annars kan jag lika gärna ställa mig och sparka knät in i väggen direkt. Resultatet blir det samma. :-)
Jag är dålig på att stretcha. Oftast är det bara när jag springer med löparkompisen som jag gör det eftersom han gör det. Då tar jag bak- och framsida lår samt vader. Han brukar vilja köra sätesmuskler och höftböjare inomhus och då går jag hem till mig med tanken att jag också ska stretcha dem men glömmer oftast.Bravo!
En fråga till er alla: stretchar ni efteråt eller springer ni bara rakt in i duschen? Beror eventuell olika inställning till detta på hur långt ni har sprungit?
Helvete hel...... eh, jag menar ...
... Lillsjön runt klarar jag just nu oftast utan att stanna, 1600m, på ca 10 minuter. Jag inbillar mig att du springer något längre och snabbare än så.
Min plan är att klara en mil innan året är slut, men jag jobbar fortfarande på de första fem kilometrarna. Gårdagens pass var t ex 5 min gå, 10 min (eller 1 mile) jogga, 3 min gå, 10 min (eller 1 mile) jogga, 5 min gå. Och jag kör just nu med musik och informativ tant i hörlurarna. Väldigt skönt när hon säger "1 minut kvar" på alla löppassen.
Bravo!
Funderar över mål till nästa år.....