Viasatproblem

vallhund

Trådstartare
Tidigare har jag då o då haft problem med signalmottagningen, främst vid dåligt väder, det är ju ett begripligt problem.

Nu har jag ett annat, får bara in radiokanaler på 500 spannet, försöker jag något annat så får jag beskedet att den valda kanalen inte finns.
Hände samma för några veckor sedan men det hoppade rätt av sig själv efter någon dag.

Nån som har några tips, idéer?

Sv: Viasatproblem

Får du bara in radiokanaler eller får du in tv- och radio-kanaler men varav bara i 500-spannet på radiokanalerna?

Provat trycka på tv/radioknappen på fjärren?

Sv: Viasatproblem

Vissa kanaler är svårare eller lättare att få bra bild på så har du redan dålig mottagning så skulle jag börja där, dvs få mottagningen bättre och kanske om det behövs köpa ett paraply.
Att bara tvätta av parabolen hjälper det med.
Men som sagt kolla mottagningen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: MiaMia
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 413
Senast: Tantan
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka